tirsdag den 19. maj 2009

Weee...bølgepap og et helt enkelt LO

 
Jeg har set hos Vibeke at hun havde fundet bølgepap i alle farver, og det har jeg bare sukket efter. Hun er også en fantastisk dygtig og flittig scrapper, så jeg elsker at komme forbi hendes blog. Hun evner alle mulige stilarter, prøv at kigge der forbi. Bølgepappen har jeg fået Sofie til at tage hjem i Fru Hansens Kælder. Jeg er så begejstret. Tak for det Sofie.
 
Et helt skrabet LO med sommerbilleder fra stranden. Papiret er stumper fra October Afternoon.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lækker lækker ! Bølgepap er nu også en god ting at ha i scrappekassen. Jeg har købt en "maskine"dims som man kører papiret igennem og så vupti: bølger! Flot LO...kan li enkeltheden..og så er October Afternoon jo bare noget skønt papir.

Gitte sagde ...

Uh det bølgepap ser lækkert ud.
Sikke nogle skønne LO's af din hund. Åh ja de små hvalpe de kan få en til at smelte.:)Spændt på at følge om der er hvalp på vej.:)
Ej hvor er de stempler bare søde. Dem må jeg vist lige kigge mærmere på. :)

Heidi sagde ...

Du går da helt a mok - scrap a mok - dejligt at se dig være så kreativ og LÆKKER loér du har lavet. Det sidste er også skønt med sin enkelhed - og super ide med rester.. måske vi skulle gøre mere i det end bare i skuffen ;o/

Lækkert bølgepap det glæder jeg mig til at "se - røre - købe" ;O)

Mette W. Sørensen sagde ...

det bølgepap må jeg da ned efter.. Og et rigtig godt LO, super enkelt det kan jeg lide....

Tanja sagde ...

FLOT LO - lækre farver... :o)
Hmm må da have overvejet om jeg skal have fat i noget af det lækre bølgepap... :o)
Scrapknuzz Tanja