onsdag den 6. maj 2009

Min mand har scrappet

 
Eller....jeg skulle lave noget til udfordringen da vi skulle til hyggescrap i Frederikshavn sidst og havde 5 min. Absolut "clean and simpel" stilen. Jeg skulle bruge 3 forskellige stykker mønstret papir, 3 billeder og tre slags pynt. Jeg klippede billeder og papir og resten fik jeg hjælp til. Han fandt selv på og hentede græsset. Jeg kunne ikke komme helt tomhændet, når jeg var den der skulle have gaven med. Billederne er Frida og min svigermor. Taget fra døren i mine forældres sommerhus. Det er min yndlings udsigt og kommer nok til at blive scrappet igen.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

total griner - han skal måske også igang med en BOM ggggg

Helle Sahl sagde ...

Nej, men han synes at det var trælst, jeg skrev det var ham der havde lavet det, når det var et han bare havde klasket sammen.

Karina Beck sagde ...

Men så klasker han da godt sammen ; )....
Fortsat god aften ; )
ps. Tak for din kommentar om hvor svært det er engang imellem at komme ind på min blog... Hmm, men hvad pokker kan jeg gøre?? Nu ved jeg det da..

Ann Cicilie sagde ...

Stilig! Er jo kjempemorsomt å få dradd sin andre halvdel med i scrappeprosessen:)

Karina Beck sagde ...

Piiiist ; ) Man kan købe kvist/ grangens punchen hos hobbyboden. Så at du spurgte til den på en anden blog ; )
God store bededagsferie til dig og din familie.

Ditte sagde ...

GGGGGGGGG...