torsdag den 14. maj 2009

Mon det bliver en pige eller en dreng???

 
Hov! Det blev en lille negerdreng. Jeg var ved at prøve mig frem med copic hudfarver og lavede ved et uheld drengen noget mørk, men han blev egentlig så nuttet, at jeg måtte lave et kort med ham alligevel. Papiret er fra The Greeting Farm og stemplet et October Stamp.

Her hjemme har min lille datter en mørk dukke, som hun meget overbevist har adopteret og jeg ammer. Matilde hedder vores adobterede barn, som Frida siger er fra Uganda. I børnehaven blev Claus hevet til siden en dag for et stykke tid siden, for de var kommet i tvivl om hvordan det lige var med hende Matilde. Frida er meget overbevist om at hun har en adobteret lillesøster ;o)
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

ha ha ha ha jammen jeg må da ha hilst på lillesøster næste gang jeg kommer ;o)

Skønt kort - papiret er da for lækkert og stempel med ;O)

Karina Beck sagde ...

Sødt kort. Det kan da også være at babyen på stemplet har fået lidt gulsot. ; )

Pia sagde ...

super sødt og sjovt kort

Karina Beck sagde ...

Hej igen ; )
Jeg var på SAM sidste år et par timer for at shoppe. Mens jeg var der blev jeg ringet op af min bror at jeg var blevet faster ; ) og så var det jo bare om at vende snuden hjem. Denne gang skal jeg både være der som siddende scrapper OG på TO layoutskurser..!!

Anonym sagde ...

Det er et smadder sødt kort...mørk eller ej...æh og så må man ikke sige neger, men sort...ja ja jeg ved det..vi må heller ikke sige negerboller mere ! Sød historie om dukken...den skal da scrappes, hva :O)

fie & Co sagde ...

Griner MEGET højlydt! Sikke sjovt, men han er da fantastisk sød den lille negerdreng;0)

Heidi Ann sagde ...

Super dejligt kort med den lille neger dreng.. hihi skæg historie jeres datter har fundet på... Godt scrap emne om hvor hun er i livet lige nu... Du er da for sej til at farvelægge med de nye penne.. Og mindsanten om ikke du også er skide heldig at vinde alt du deltager i.... Heldige asen.. Ta' lige et tjek på manden derhjemme.. hihi

Nina sagde ...

Ej, hvor er det skønt, det kort! Sjov lille historie! Flot farvelagt også, han er jo super sød som mørk! ;)

Tak for dine kommentarer i min blog - du gør mig altid så glad! Ha' en fortsat god weekend!!