onsdag den 6. maj 2009

4 års prinsessefødselsdag

I går havde Frida fødselsdag. Hun har malende fortalt om hendes forestillinger om hvordan en fødselsdag skal være når man bliver 4 år og med en uskyldig overbevisning, så det selvfølgelig ikke kunne være anderledes. Godt jeg har en forstående familie, for jeg er i familien kendt for ikke at kunne bage.
 

 
Frida smager på en prinsessekage bagt af storesøster og spejler sig i vitrineskabet, for at se om hun nu også ligner en rigtig prinsesse.
 

 
Den store hjertekage og stjernen har Farmor bagt og Mormor havde hjemmebagt kransekage med. Den tøs kan få os til hvad som helst!
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Tanja sagde ...

MUMS MUMS siger jeg bare... :o)
Hold da fast et masse lækre kager og som en rigtig prinsesse fødselsdag...
Frida er da en stolt prinsesse som spiser lækker kage... :o)
Mange gange Tillykke med hende - hvor er hun ligner hun en sød og dejlig prinsesse..
Scrapknuzz Tanja

Heidi sagde ...

mumsssssssss siger jeg bare og slikker mig om munden gggg
hvor godt hun fik ligeeeeeee den prinsesse fødselsdag som hun så længe havde ønsket sig og de kager der wawwwwww - kunne da kun ha været et hit hos frøkken Frida ;o)

Heidi Ann sagde ...

Uhhmmmmm siger jeg bare... Enormt lækre kager.. Dem gad jeg nu godt at smage.. hihi Hun er vist en noget heldig prinsesse...

Helle sagde ...

Flotte kager som er en ægte prinsesse værdig :o) Kan godt huske prinsessegenet fra vores egne piger var lidt yngre.

Ann Cicilie sagde ...

Det så ut til at være en fødselsdag, en prinsesse verdig :D

Karina Beck sagde ...

Hold da op et kagebord. Jeg har da ikke set noget ligende...!!
Tillykke med hende ; )

Ditte sagde ...

Ja, de unger gør os i hvert fald ikke arbejdsløse. Hvor er hun altså skøn, akkurat ligesom alle kagerne, UMM..

Ditte sagde ...

Og forresten..
Tillykke med hende