onsdag den 13. maj 2009

 
Det første kort med et stempel malet med copics. Selv om det kræver mere øvelse er jeg kommet så langt at jeg hygge mig. De er bare fantastiske. Godt jeg bare har et minut til Kælderen, for jeg har hentet over flere gange og tror jeg næææsten er ved at være der. Mangler bare en ti stykker, men mærkeligt nok har andre også fundet ud at hvor fantastiske de er, så jeg må vente til næste sending. I dag har jeg fået pakke fra The Greeting Farm og det var også bare alt for godt. En ny papirserie og nye stempler. Dem må jeg har nogle flere af. Stemplet på kortet er der fra. De tøser er bare for cute.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor flot - det er bare super og de stempler (har jo set dem alle ;o)) er bare for lækker........TUSIND tak for sååååååå hyggelig dag/aften og lækker lækker mad, synd Frank ikk køre fast om aften gggg - eller måske godt det samme siger resten af din familie ;o))

Anonym sagde ...

Sikken et herligt kort...et kort til en shopaholic måske !? Du må hellere sende et til Heidi...hæhæ ! Lyder som om I rigtig har hygget Jer...trist at I ikke kommer til SAM :O(

Mette W. Sørensen sagde ...

Super godt.. Kan godt se jeg bliver nødt til at øve mig noget mere med mine...Jeg bliver nødt til at få nogle af dine stempler.