fredag den 29. maj 2009

Udfordring til hyggescrap

 
Til hyggesrap i Frederikshavn har vi hver gang en udfordring. Denne var et LO med os selv. Her er det billeder fra, da jeg forsøgte mig med et idiotisk projekt med en graviditetstest til mennesker på en hund. Det var praktisk ikke noget problem da der var en nem lille engangskål med i pakken og en nem hund der kun kiggede underligt på mig. Den sidder på billedet og tisser bag blomsten. Sådan bare lige for at censurere lidt. Der var ingen resultat bag efter, men det var nu meget sjovt.

På LO´et har jeg brugt en stump OA Cherry Hill og HAMBLY papir, Thickers og rubons jeg ikke kan huske hvor er fra og Papirloftet og Prima blomster.

I morgen er der Scrap Amok og jeg glæder mig for vildt. Spændende at møde så mange scrappepiger. Og fedt med en hel dag med scrap. Måske vi ses?
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Pia sagde ...

flot layout med flot tekst og blomster så flot arrangeret. en sød historie der følger med

Tanja sagde ...

Det er et rigtig flot LO - med mange lækre detaljer og holdt i nogle fede farver... :o)
Kan I have en rigtig god fornøjelse i morgen og jeg er slet ikke misundelig... :o/
Scrapknuzzz Tanja

Karina Beck sagde ...

Flot layout med sjovt indhold ; )
Rigtig god fornøjelse i morgen og hils omkring dig ; )

Gitte sagde ...

Ih hvor blev det bare skønt. Super lækre detaljer. Hi hi hi jeg ville gerne ha' være en flue den dag. :)
Et lidt forsinket, men et kæmpe stort tillykke med teenage datteren.:)
Rigtig god fornøjelse imorgen. Uh jeg ville gerne ha' være med. Men turen...lidt for langt, desværre.:)
Knus Gitte

Heidi sagde ...

det er altså for skøn historie til loét der også er rigtig flot - elsker blomsterne ;O)

Jeg glæder mig også vild til i morgen - det bliver for godt, og tror du overhovedet vi kommer hjem igen ;O)