søndag den 31. maj 2009

To layouts og et kort til Scrap Amok

 
Jeg nåede at lave hele 2 layout og et kort OG SHOPPET til Scrap Amok. Hvor godt! Det her er hvor Cecilie og Frida holder skovtur i haven, en af de første varme dage. Den lille frida har nogle fantastisk storesøstre. De er bare så søde med hende.

På layoutet har jeg brugt My Minds Eye og Bo Bunny papir, en blomst scoret fra Hanne (tak for den), Prima blomster, Hero Arts stempel og bogstaver Sofir har stanset ud.
 
Et meget enkelt kort med papir fra Bo Bunny, et Greeting Farm stempel og det skønneste silkebånd fra Kreative Fornemmelser. Det må jeg have noget mere af.
 
LO´et er med billeder fra Fun House i Frederikshavn. Jeg ved ikke hvem der hygger sig mest mig eller ungerne. Johan fik bryster både foran og bagpå, måske man skulle få sig sådan nogen.

På LO´et har jeg My Minds Eye papir, Thickers, Prima blomster, Tiny alfaes fra My Little Shoe Box, bånd, eyelets og knapper.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flotte kort og layouts. Lækre opsætninger.
Ps. Jeg har fundet fejlen på min pc. Jeg kan ikke installere flash player og derfor skulle problemet kun være mit eget....
Men det er da irriaterende, hvis du har problemer med at kommentere .

fie & Co sagde ...

Ej, det var jo det layout du lige var startet på da jeg gik. Hvor blev det flot!
Og et helt fantastisk kort, du er super til at farvelægge med de Copic penne;0)

Pia sagde ...

Flotte kort og layouts og skønne farver du har brugt

Pia sagde ...

Super dejligt layout, Helle!! Farver er helt perfekte til alle de kulørte kugler! :-)

Ditte sagde ...

Flotte sager du fik lavet. Kan rigtig godt lide farverne på "bryster" LOet. Synes du er ferm til at male med Copics, så fint og tøset et kort.

Maribi sagde ...

Super skønne LO's, er især vild med "bryster", skønne billeder og farver:-)