lørdag den 23. maj 2009

A Little Bird Told Me udfordring #1

 
ALBTM udfordringen har overskriften "life is too short for beige". Jeg har haft den udfordring i tankerne med alt hvad jeg har lavet her på det sidste og der er sneget sig noget beige ind over alt he he, så jeg har ingenting fået afleveret. Men jeg synes godt at jeg kan deltage i lodtrækningen med det her layout.

Jeg har brugt Sassafrass papir og pynt, Thickers bogstaver, filt og dims fra Marolles blogcandy, Prima blomster og lidt bling.

I går var Frida og jeg i Fun House i Frederikshavn med Heidi og Johan. Det var rigtigt skægt. Vist både for børn og voksne. Vi malede stempler og ungerne løb, kravlede og hoppede. I aften har vi lov at låne den lille nevø. Det er rigtig hyggeligt. I morgen formiddag skal jeg køre den store af tøserne og nogen af hendes veninder til Ålborg for at møde Muhammed fra X-faktor i danseskolen.

Her er der totalt sommervejr. Fortsat god weekend til alle.
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert layout. Jeg kender godt det der med beige ; ) Men du mestrer også det modsatte.

Heidi sagde ...

waww total lækkert lo og så skønt billede og farverne - de er da for skønne de farver ;o)

Ja det var super igår vi må snart lave en dag igen med noget hygge a den ene eller anden form ;o)

Lyder sååå hygge med nevø - så får du jo styret de der lyster alligevel gggg

Hvor lækkert og ha en mor man kan lokket til at køre en tur til Ålborg - sådan en ønsker mine børn sig a og til gggg

fie & Co sagde ...

Det er da KANON flot, er uglen og grenen ikke klippet ud? Jeg elsker det;0)
God tur idag

Tanja sagde ...

Hvor er det et FLOT farverigt LO - jeg er vild med det bølgepap... :o)
Scrapknuzz Tanja

BellaMio sagde ...

Rigtig flot LO, skønne farver!! Tillykke med din datter i går.., det bliver desværre nok ikke "bedre" med sådan en teenager!! Men de er dejlige alligevel..:)

troll13 sagde ...

Wow, et lækkert LO, fede detaljer du har lavet. Fedt med grenen og uglen.
Tillykke med datteren ;o)

Pia sagde ...

wow såå flot layout med mange og anderledes fine detaljer

Mona sagde ...

Hej Helle.

Jeg blev bare super glad, da jeg så at også du har lyst til at deltage i vores udfordringer!!

Og dit LO er skønt!! Sikke et kys hihi - Hvor gammel er jeres lille prinsesse på det foto? Vores er 14 uger nu og hun er så sød!!

Jeg er vild med ugelen og de fede farver og en super detalje med grenen og bølgepapet - det har du styr på!!

Det er skønt at høre at du har haft udfordringen i tankerne i meget af det du har lavet - Det er vel egentligt det der er meningen med udfordringerne; at vi bliver inspireret generelt...

Knus

Mona
A little bird told me...