søndag den 31. maj 2009

Shop Amok til Scrap Amok

 
Quickkutz alfabet med cookiecutters og limprikker og prikker og prikker. Købt i Fru Hansens Kælder. Tak for et super skønt arrangement i dejlige lokaler Sofie.
 
My minds eye papir, en bakke til at hælde embossing tilbage med og embossing. Købt hos pigerne i Kreative Fornemmelser. Søøøde piger med en fantastisk butik. Det var så fedt at se og rører ved de ting, jeg havde siddet og tænkt over at købe i webshoppen. Pia laver de skønneste inspirationskort, der får én til at have lyst til at købe hele butikken. Tror jeg må kopiere alle dem jeg kan komme til. De er fantastiske!!! En lille fed detalje i hendes webshop, er at hun viser med de kort, hvordan man kunne bruge tingene. Synes faktisk også det er helt fornuftige priser, i forhold til at det er scrap.
 
Papir, Thickers og Primablomster købt i Fru Hansens kælder.
 
Posted by Picasa
Det skønneste papir i alle farver med bitte små prikker fra Bo Bunny, Stempler fra Hero Arts, shadow ink og en stempelpude jeg kan bruge sammen med copic. Fra Kreative Fornemmelser.

5 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor er det bare en MASSE lækre ting du fik købt i går... :o)
Jeg er også vild med de LOér du fik lavet - især det af Johan...
Lyder til at have været en KANON dag... :o)
Scrapknuzz Tanja

Karina Beck sagde ...

Uha du har købt mange lækre ting!!

fie & Co sagde ...

Uhm, FANTASTIKS dejlige ting allesammen! Det var en dejlig butik hun havde hende Pia. Jeg glæder mig allerede til næste gang hun kommer...

Pia sagde ...

Hej Helle, hvor var det skønt at møde dig i lørdags. Tak for dine roser - jeg rødmer helt :-)

Sarah sagde ...

Øj nogle lækre lækre lækre ting. Bliver du træt af noget af det så sender du det bare denne vej!