mandag den 18. maj 2009

LO med Baby

 
Et layout med min hund Baby. Lige nu får hun ikke lov at gå ud og tisse for jeg skal rende bag efter hende med en lille plastik skål som hun skal tisse i. Jeg har købt en graviditetstest til mennesker og de var ikke engang ved at dø af grin på apoteket. Jeg har godt nok læst på nettet at de ikke virker til hund, men det skal prøves. En af damerne på apoteket synes det lød som en god idé. Håber nogen tager et billede imens.

På LO´et har jeg brugt nogle ting fra min blogcandy fra Marolle og lidt papir fra det nye October Afternoon "Duck in a row", hvid bølgepap Heidi havde hjembragt fra Sverige og lidt forskellige blomster, Alfa stickers fra my littleshoebox og Thickers fra AC.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super skønt LO ! Men hold fast hvor er du altså skør....ser det for mig: dig rendenede bag hunden med en dronning Margrethe skål !! Og hvad skal evt. hvalpe kaldes, når nu moderen hedder BABY !? :O)
Knus fra mig

Karina Beck sagde ...

Hun er godt nok sød. Jeg håber, at det lykkedes for jer. Små minier af hende ville da være fantastisk.
Jeg er også spændt på at høre om resultatet af graviditetspinden..

Mette W. Sørensen sagde ...

Dejligt LO, det er ved at være længe siden:-) og ja det bliver spændende at se om Anton skal være onkel....

Heidi sagde ...

ha ha ha ha ha ja jeg kan sagtens forestille mig dig renden rundt og Claus bagefter med kammera ggggg total god humor ;o)

Lækkerttttttttttt lo og jeg har jo set det hurtig IRL og super flot, er vild med det nye oktober papir..

ps. fik du rydet spisebordet eller sad i på gulvet gggg