lørdag den 20. juni 2009

Vasketøj


 

Der er godt nok ikke meget lys til at tage billeder, men i får lige et alligevel. Jeg nusser med 40 næsten ens kort. Jeg laver flere af gangen af næsten alle dem jeg laver lige nu. Det her har jeg set på heroarts.com, og jeg er helt vild med det. Himlen er lavet med Hero Arts stempel og det samme er teksterne. Tøjet er stemplet med tøj til påklædningsdukkerne fra Greeting Farm på Sassafras Lass papir. Man kan ikke se det på billedet, men tøjet er sat på 3D puder. Tøjklemmerne driller mig, for jeg prøver at sætte dem fast med Glossy Accent og det er bare ikke nemt. Har nu ikke nogen bedre ide. Alt tøjet har jeg stemplet først og så siddet og hygget mig med at klippe ud, mens jeg har set film. Det vil sige at mit scrap er flyttet ind på sofabordet og min mand ser ikke engang ud til at være træt af det endnu... Jeg er selvfølgelig heller ikke færdig med mere end de 4....
Posted by Picasa

18 kommentarer:

pia sagde ...

40 ens kort, Helle! Du er ikke ked af det! Jeg har utrolig svært ved bare at lave 2 ens! lol! Jeg er også vild med det kort som Shari lavede på Hero Arts. Så cool! Dine er blevet mega flotte! Og er de ikke bare skønne de tekster fra Thoughtful messages? Kan du ikke sætte dine klemmer fest med glue dots? Det bruger jeg når jeg skal have noget til at sidde godt fast! :-)
Skal du ikke snart med i en Hero Arts challenge ? :-)

fie & Co sagde ...

De er simpelthen bare VILDT SØDE! Det var da en fantastisk ide, jeg vidste jeg fortrød jeg ikke købte det sky stempel:0)
Og jeg har endda et clearstamp med en vasketøjs snor med vasketøj og jeg har aldrig brugt det endnu.
Knus og god søndag;0)

Karina Beck sagde ...

Ei, hvor er det bare en supergod ide!! Supersøde kort!
God søndag til dig ; )

Heidi sagde ...

De er da for LÆKKER wawww Helle - selvom du syntes de drillede til sidst så er de flotte - ER VILDE MED DEM ;o)))

ps. ja ser først nu - sov på sofa 15 min. efter vi snakkede sammen igår gggg

Camilla sagde ...

Så produktiv du er! Flotte kort! =)

Sanne sagde ...

de er helt vildt flotte dine kort Helle - kom nu.....du skal da med i HA Challenge med det tallent?
Fede stempler ikke?

God søndag!
Sanne

Donna sagde ...

De er da bare for søde de kort !!!

Kan godt fprstå du gerne vil lave mange af dem :) hmm jeg tror nu jeg var stoppet når jeg nåede 3 ;)

Anette sagde ...

Wow, du er jammen meg produktiv!!! Såå kule de var!!

Pia sagde ...

super flotte kort, de er så søde med 40 ens det er imponerende at du kan

Netti sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort. Det ser hammergodt ud med det vaksetøj. Hvad med at købe rigtige bitte små træklemmer som man kan få i hobbybutikker?
Jeg sad lige og tænkte at det er dæleme meget vasketøj du skal klippe ud til 40 KORT!! shit mand.

Gitte sagde ...

Ej hvor er det bare nogle skønne kort.Lækker lækker. Men sikke et arbejde med den tørresnor både at skulle klippe alt det "tøj" ud og det så også driller. Jeg sad også og tænkte på glue-dot. De plejer at holde alt.

Ha ha har han ikke bidt på krogen endnu. Men jeg kan kun sige "hold ud" det skal nok lykkedes han skal nok overgive sig..;o) *ggg*

Sarah sagde ...

Hold da op - det er godt nok mange. Puha jeg hader at lave serieproduktioner... (men smart er det)
Kortene er virkelig nuser...

Anonym sagde ...

De kortene var bare superkule!

troll13 sagde ...

Hold da op et arbejde... men de er fantastisk søde ;o))

Helle sagde ...

Rigtige flotte kort, det ser godt ud med de forskellige tekster. Hatten af for dig, at du kan holde ud at lave så mange næsten ens kort.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hej Søs.. total søde kort, de er da bare så fine, elsker dem.... og en fantastisk idé.... du ka bare det der.

Vibeke sagde ...

Så utrolig flott!!! Virkelig flotte og elegante kort!!!:)

Anonym sagde ...

Hold da helt op....det er godt nok mange kort at samme type...men til gengæld gør det heller ikke noget når de er så gennemførte. SUPER søde og rigtig skøn ide.
Hvis du vil have nogle tryk af stemplerne fra Stempelgläde skriver du bare til mig, så vil jeg gerne lave nogle til dig.