onsdag den 3. juni 2009

Flere kort af gangen

 
Jeg har lavet kort til min salgskasse. Det er mest populært at de skal være helt billige, så hvis det skal kunne betale sig, kan man jo ikke flotte sig med en masse dyr scrappynt. Her har jeg lavet flere af gangen, for jeg kan aldrig nå at lave nok. Kortet er inspireret af Pia´s hos Kreative Fornemmelser. Jeg har brugt Bo Bunny papir, bånd fra Rema 1000, Primablomst, en knap med brodergarn, stempel og embossing fra Hero Arts. På den her måde synes jeg folk får meget kort for en 10´er. Det er ikke helt som det fine af Pia´s, men kan jeg ikke godt være dem bekendt for den 10´er?
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Donna sagde ...

Jeg synes det er nogle super søde kort :) Dem kan du sagtens være bekendt, og så til en sølle 10'er ;)

Heidi sagde ...

De er bare så super sød og enkel og stadig flotte uha det var så hele 3 ting på en gang ;o)) og en 10ér ja det er da et flot og billigt kort man får der

Pia sagde ...

Super flotte kort, Helle - og det er meget billigt!! De bliver revet væk, er jeg sikker på :-)

Pia sagde ...

super søde kort

Helle sagde ...

Det er da nogle flotte og elegante kort du har lavet. De bliver hurtigt solgt. Du har helt ret i det med prisen, selvom mange gerne vil have det unikke og hjemmelavede - må det heller ikke koste noget :o)

Karina Beck sagde ...

Jeg synes faktisk ikke, at det er rimeligt, at du sælger dem for en ti´er....
Det er alt for billigt. Der er kuvert og pose med !!
Du kan roligt tage 15 kr. Søde er de!

Sanne sagde ...

Hej Helle
Tak for din hilsen på min blog og tak for sidst! Det var super hyggeligt at møde jer allesammen og se jeres flotte arbejde. Både Pia (Kreative fornemmelser) og jeg havde en dejlig dag. Det er nogle skønne kort du laver...jeg vil også mene at 15,- kr. er mere passende ;-)
Sanne

Sarah sagde ...

Jeg synes de er virkelig fine - og 10 kr er meget billigt!

troll13 sagde ...

Sikke nogele skønne kort du har lavet.