onsdag den 17. juni 2009

Pink kort

 
Jeg har været lidt sløj i et par dage, men det ser ud til at være på retur. Det er heldigt nok, for jeg har jo alt muligt jeg gerne vil mens jeg har fri. Emma skal til fødselsdag ved en pige fra klassen og spurgt og jeg ville hjælpe hende med at lave et kort. Det er faktisk blevet fint, det hun fik lavet, synes jeg. Baggrundspapiret er sort karton som er stemplet med et Hero Arts stempel og embosset med hvid. De stor piger er helt vild med at embosse.

 

Frida scrappede også lige et par kort(med tape).
Posted by Picasa

15 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Neeej, et par dygtige piger du har og sikke fine kort de fik lavet. Hyggeligt at de vil scrappe med.

BellaMio sagde ...

Flot kort.., og du er da vist ikke den eneste kreative sjæl i familien!! Sødt!!

Karina Beck sagde ...

Der er helt sikkert et par fremtidige scrappere der.; )

Camilla sagde ...

Så gøy å lage kort sammen. Kjempefine kort! =)

Mette W. Sørensen sagde ...

Næææ hvor er de fine de kort...I bliver jo til en hel scrappe familie nu.... Men så er det godt du har sagerne :-)

Sarah sagde ...

Rigtig fine kort allesammen. Det lover jo godt for scrapperiet i fremtiden.

Tanja sagde ...

Sikke et flot kort og jeg er vild med det sort/hvide papir som giver en fed effekt... :o)
Det er nogle fine kort Frida har lavet - godt med nogle døtre som går i moderens fodspor...
Scrapknuzz Tanja

Heidi sagde ...

waw det er da for fedt og baggrund er jeg vild med ;o)
Frida er da også for dygtig, sikke i kan alle sammen

fie & Co sagde ...

Det er da et rigtig fint kort hun har fået lavet Emma og hvor er Fridas velnok også flotte:0)
Hvordan går det egentlig med skoldkoppebarnet?
Knus

Pia sagde ...

der er vist gået lidt kreative gener videre, de er dygtige til at lave kort

Sanne sagde ...

Søde kort Frida - du skal nok blive en god scrapper!

Gitte sagde ...

Hvor et det nogle skønne kort dine piger har lavet. Frida er da super godt til at farvelægge stempelaftryk. :) Ih det må være rigtig hyggelig at sidde og scrappe med dem. :)
Håber du snart er på toppen igen.
I må ha' en rigtig dejlig weekend.
Knus Gitte

Donna sagde ...

Hvor er det hyggeligt at børnene også vil være med :)

Og hvor er de fine de kort de har lavet :)

Anonym sagde ...

Wauw det kort er godt nok super flot. I er bare vildt gode sammen.

Anonym sagde ...

Det er et rigtig flot kort Emma har lavet. Maria blev også glad for det.

Hanne