fredag den 26. juni 2009

Honest Scrap

Jeg har fået denne af Anette. Synes det er så dejlig internationalt, når vi blogger på tværs af landende. Når man får denne, skal man skrive ti ting om sig selv.

Jeg:

1. Er nem at begejstre
2. Er Mor til 3 fantastiske pige
3. Er gift med Claus
4. Sætter pris på at være hundeejer
5. Elsker at scrappe
6. Kan være lidt små skør
7. Er afhængig af kaffe
8. Kommer nemt til at arbejde for meget
9. Har højdeskræk
10. Er GLAD FOR MAD

Jeg sender den videre til Gitte, Sanne og Tanja.

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Det vaqr lige godt noget jeg ikk viste - højdeskræk hmm.. igen - velkommen i klubben ;o))

Sanne sagde ...

Tak for det Helle - jeg må jo så se om jeg kan finde på 10 ting om mig selv ;-) Ha´ en rigtig dejlig weekend!
Sanne

Gitte sagde ...

Tak Helle for den udfordring. Jeg skal da også lige tænke over 10 ting om mig selv. Men en er da sikker jeg har også højdeskræk. :)
Knus