tirsdag den 9. juni 2009

Minialbum

Jeg startede på det her family-album til Marolles netkursus. Jeg er endelig blevet færdig, men er ikke helt tilfreds. Den røde tråd, jeg havde i hovedet, kom ikke rigtig frem. Jeg kiggede mine billeder i gennem, da jeg skulle lave albumet og synes at det var slående, hvor mange af vores billeder der havde noget med mad at gøre. Vi er også en familie, der er ret madglade. Derfor blev temaet, hvor glad min familie er for mad. Tror jeg må lave mange flere små album, for at få mig lært at få tekster nok med. Jeg har lavet mig en bog hvor jeg skriver skitser og planer ned og håber jeg kommer til at arbejde lidt mere struktureret.

Jeg har taget billederne i den forkerte rækkefølge, så de roder og kommer i to indlæg desværre.
 

 

 
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

Syntes nu det er blevet super og du har fået mange detaljer med og skønt at se det færtig ;o)

Anette sagde ...

Wooow, så utrolig STILIG!! Kule detaljer!!

Netti sagde ...

Hvor er det et flot album du har lavet.

Pia sagde ...

Jeg synes at det er blevet et dejligt album. Flot arbejde!

Gitte sagde ...

Jeg synes det er et rigtig flot mini-album. Skønt papir. :)

Leni sagde ...

åååå, denne ble flott...
masse fine detaljer! Stilig!!