fredag den 12. juni 2009

Post fra Kreative Fornemmelser

 

Jeg har fået post fra Kreative Fornemmelser. Hurtig levering må man sige. Det kom i går mens jeg sov efter nattevagt, så jeg har glædet mig til at stå op i dag og hente pakken. Hi hi, mens jeg pakkede op, stod jeg og tænkte at det er skægt at jeg kan glæde mig over en pakke på samme måde, når jeg selv har betalt den, *fnis*. Da jeg så pakker op og ser at der er en lille overraskelse i, er jeg jo bare helt glad. Kataloget/inspirationshæftet skal jeg hygge mig med på nattevagten i dag. Fra mandag har jeg en hel uge fri. Jeg skal virkelig hygge mig og lave kort i lange baner.

Hyggeligt at i kigger ind forbi og tak for alle de søde kommentarer. God weekend til alle. Nu vil jeg tage til fællesspisning på skolen i 6.b.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

wawww så lækker sager du har fået - stemplet med tekst måtte jeg også eje og venter spændt på postmand Per

Rigtig god fornøjelse¨på skole - og god vagt sener

Sanne sagde ...

Uhhhhh Helle - det ser ud til at du har gjort et godt køb der. Glæder mig til at se dine "kreative værker" med dine nye "goddies"
God weekend!
Sanne

Hellemor sagde ...

Uh, sikke mange fine sager du har købt. Det bliver spændende at se hvordan du få brugt stemplerne. Jeg er ikke så god til det med stempler endnu, så jeg glæder mig til at se, hvordan du bruger dem. God arbejdslyst.

Gitte sagde ...

WaoooW nogle skønne scrap"gaver" du har fået. Men det er da hyggelig når man får pakkepost, selv om man selv har betalt. For en pakke er jo en pakke.;o)
Håber I havde en hygglig fællesspisning på skolen.
Forsat god nattevagt. :)