fredag den 5. juni 2009

Pay it forward


Jeg har været på bloggen hos Vibeke, og der læste jeg om (og meldte mig på) en pay it forward udveksling.

Lidt i korthed om PIF:
Det det hele startede med er filmen "Pay it forward". Rollefiguren til Haley Joel Osment gør en god gerning for en anden person. Den eneste betingelsen for at den anden personen kan modtage, er at den må love at give noget som betyder noget videre. Et enkelt princip som måske ikke er så enkelt alligevel. Nogen har nu taget dette princip og gjort det om til en gave. Reglene er enkle. Alle kan være med, kun 3 krav skal opfyldes:

1. Du skal have egen blog, så du kan sprede budskabet.
2. Du skal ha lyst til at glæde andre.
3. Du skal sende dine egne 3 gaver afsted inden de næste 365 dagene.

De første 3 som skriver til mig på dette indlæg, bliver dem som inden et år får tilsendt en gave fra mig! Det eneste jeg ønsker at du skal gøre for mig er at du giver det samme løfte i din egen blog.

Skriv en kommentar om PIF under dette indlæg, og send så din adresse til mig på hellesahl@gmail.com

4 kommentarer:

Ditte sagde ...

Helle, den er jeg med på. Så hyggeligt det skal blive, at finde på en fin gave og sende afsted, og selv modtage ;o)

Ditte sagde ...

Og forresten du ved hvor jeg bor, så du kan spare porto, og dermed mulighed for en MEGET stor gave *GG*

Helle Sahl sagde ...

Hvor hyggeligt, Ditte. Glæder mig til at finde på noget til dig :o)

Heidi sagde ...

Endelig fik jeg skrevet mig på - har glemt det selvom jeg vil elske at få OG give gave ;O)