søndag den 28. juni 2009

Ferie, ferie, ferie...

Så blev det tid til min ferie/barsel og hvor lækkert kan det være, i det her vejr. Her er totalt chartervejr. Dagen kan ikke blive bedre. Jeg har fået mit kit fra scrapsisters jeg vandt hos ALBTM og min taske i zebrastriber fra norge. Min store pige siger den er klam *griner*, hvortil min mand siger "arr... det ved jeg nu ikke, men hvis Anni Fønsby havde scrappet, ville hun klart have haft den taske der." Det bedste ved tasken er at den er neonpink inden i. Bliver helt glad når jeg åbner den. Den er godt nok mere sjælden end køn, men jeg synes nu den er sjov.

FERIE :o) Det er en god dag. Claus og ungerne har slås i vand, vi har grillet, slappet af og i morgen har jeg en tid ved frisøren. Min højgravide hund lider i varmen og vi lider lidt med hende. Jeg har prøvet at køle hende under brugseren og efterhånden er der lidt ro på. Vi venter.

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

ha ha ha ha liger helt flad af grin - du skal måske til frisør for at få sat hår på så du ligner Anni ;o))))

Lyder til Jeres ferie dag er startet perfekt - men kan det blive meget beder med det sommer vejr ;O)

Karina Beck sagde ...

Rigtig rigtig god ferie til dig og din familie i det perfekte sommervejr.

Hellemor sagde ...

Jeg håber at I får en rigtig god ferie. Hvor spændende med Jeres gravide hund. Tænk at få et kuld hvalpe.- åh, der er bare en oplevelse.

Tillykke med din nye taske.

Anonym sagde ...

Det tyder på at det bliver en spændende og begivenhedsrig sommerferie...lækker taske, nyt hår og hvalpe...kan I ikke navngive to af hvalpene for Erik & Anni !!!

Maribi sagde ...

Åååååh, hvor skønt med ferie,og så i det dejlige vejr:-)
Vil da gerne se den nye taske og din nye frisure, skal det være ala Annie?? hi hi