lørdag den 13. juni 2009

Mig og mine taske-indlæg

 

Jeg faldt over denne scraptaske til 400 (og lille rettelse.... +moms , men stadig BILLIGT) i Kontor og Papir i Hjørring. Jeg er lidt overrasket over, hvor smart jeg synes den er. Den kan alt det samme som en MIMI til under en tredjedel af prisen. Synes faktisk det er meget funktionalitet for pengene. Ikke så dumt, hvis det er det man går efter selvfølgelig. Jeg har spurgt og de sender den gerne, men det koster selvfølgelig oveni prisen.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhhhh hvor fedt ! Tillykke med tasken og TAK for tippet :O)

Christina Kjølby sagde ...

Ja hold da op - gad vide om den fås i andre Kontpr & Papir butikker? Ellers må jeg hjo et smut til Hjørring, for har længe været på udkig efter sådan en taske - synes bare også at priserne er for høje!!!