onsdag den 1. juli 2009

Puh ha...

 

 
... en forskrækkelse vi har fået os. Baby fik feber og blev rigtig dårlig. Heldigvis har hun det nu meget bedre og hvalpene trives rigtig fint. Jeg er den der normalt har nattejob så jeg har haft 3 meget hårde nætter. Puh ha det har været hårdt. Claus har heldigvis taget over tidlig morgen.

Der er 2 hanner og 3 hunner. Den lyse hunhund er vist min favorit. Claus prøver godt nok at sige nej. Ungerne kalder hende Fede Dorit (fra Terkel i knibe), for hun har spist sig gennem hele dramaet. Vi må hellere finde et mere klædeligt navn til hende.

Claus har købt 9 klodskasser og en Cropper Hopper papirvogn med hængemapper til mig. Han synes jeg skal rydde op i mit scrap. Det vil jeg lige kigge lidt på.
Posted by Picasa

9 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Dejligt og høre hun er kommet sig igen Baby, det er hårdt og blive mor til så mange små babyer på en gang.
Håber det glider smertefrit fremover så du kan få din nattesøvn.
God arbejdslyst med scrap oprydningen;0)
Knus

Vibeke sagde ...

Så nydelige!!! Herlig:)

Håper du koser deg med sommeren:)

Mette W. Sørensen sagde ...

Det er godt hun er ved at være ovre det... Og så vil jeg lige sige jeg kan sagtens forstå Claus, at han i det mindste prøver :-) for oprydning har jo aldrig været din stærke side :-)

Heidi sagde ...

hvor godt at høre hun er ved at være på toppen igen - øv hun lige skulle det sidste igennem ;o/

Altså det kæle navn ggggggg ja jeg er helt færtig af grin, da lidt sødt ikk ;o)))

Glæder mig til at se den smarte vogn (lyder jo smart ihvertefald ;o)) og oprydning - sikke en energi og efter alt det du knoklede for mig igår ;o)

Gitte sagde ...

Dejligt at høre at hun har det bedre. Det må også være hårdt at blive mor til så mange små. Håber du snart får din nattesøvn igen.:)

Hi hi et herligt navn de har givet hende. Men hun ser også lidt buttet ud som hun ligger der og slår mave. Hvor er det nogle skønne billeder.
Det lyder som en smart ide, med at sætte papir i hængemapper. :) Mon der snart er et scraprum i vente. :)
Du må ha' en rigtig dejlig solskins uge.
Knus

Pia sagde ...

Nåååe, hvor er det godt at I er på den anden side af den forskrækkelse. Dejlige hvalpe! Synes også godt om den lyse!

HenrietteH sagde ...

Sikke nogle små skønne hundebasser.. De er da ikke til at stå for..

God fornøjelse med oprydningen..

Anonym sagde ...

Så skjønne valper!

Betina Olesen sagde ...

Ajjjjj... hvor er de bare for skønne, hvor kunne jeg nemt lade mig friste... men må vist hellere nøjes med den ene jeg har... ;-)

Den papirvogn du har fået, er det den unikhobby sælger??

Hygge fra Betina