fredag den 17. juli 2009

Ikke meget scrap i ferien

Men vi har virkelig slappet af. Skønt ikke at have en masse aftaler. I dag kører jeg til Oksbøl og besøger en god veninde jeg har savnet siden hun er flyttet. Jeg sover der til i morgen og kører hjem igen lørdag aften. Så er min ferie også forbi. Jeg glæder mig rigtig meget til at kommer derned og se hvor hun bor. Vi har også en helt speciel ting sammen, som er lidt sjov. Vi kan tale samtidig og stadig hører hvad den anden siger. Det har Claus undret sig over mange gange, men det er faktisk ret smart. Vi kan nå at tale om dobbelt så meget! Noget vin i aften og noget sladder, så skal vi nok hygge os.

 
Jeg har lavet 2 kort inspireret af Donna. Faktisk var det først igår jeg var hele hendes blog igennem. Det skulle jeg havde gjort noget før, for jeg fik virkelig lyst til at klippe og klistre med det samme. Hendes blog er virkelig et nærmere besøg værd. Det første er lavet af en rest gammelt papir, fra en Dozens månedspakke.

 
Det næste er et takkekort med hundetema, til Emmas morfar som tak for råd og vejledning da hvalpene kom. De har selv kennel, så det var uvurderlig hjælp. Det har lånt os en kopi af en gammel bog som de ikke selv har kunne skaffe. Claus har fundet den på nettet til dem og håber de bliver glade for den. De bor bare en vej fra os og Claus og ungerne er gået over med vin, pakke og kort.

Papir og pynt er fra det nye Basic Gray, June Bug og ligeledes inpireret at samme kort fra Donna.
Posted by Picasa

18 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor lyder det hyggeligt med total tøse weekend ;o)) og kender det med at snakke i munden på hinanden alt for godt - i er så bare mere "fremme" i skoene ha ha ha

Skønnnnnn kort og ja Donna´s blog er spændende..fedt hunde kort du har lavet, glæder mig til at høre hvad han sagde til bogen ;o)

Rigtig god tur/weekend knus

fie & Co sagde ...

EHH, hvor er det dejlige kort og sikke farver og detaljer!

Knus og god weekend...

Pia sagde ...

God tur til Oksbøl! Der er skønt dernede - min svigerfamilie har sommerhus midt i øveterrænet :-)
Lækre kort!

Betina Olesen sagde ...

Sikke skønne kort begge 2, men hold op nogle lækre farver du har valgt til det øverste... det er jo lige til at spise ;-)

Pia sagde ...

super flotte kort

Anette sagde ...

Såååå flotte kort!! Elsker fargene du har brukt!!!

Mona sagde ...

Hej Helle.

Skønne kort!!!

Kurset den 5 september, kan du tilmelde dig inden på scrapsisters. Det er ikke sat på endnu. Der er plads til 15 personer på kursuset, så hold øjemed info om det på scrapsisters under sensommercroppet.

De 2 online kursuser, kommer også snart på for tilmelding på scrapsisters, så hold øje med dem også.

Jeg skal tænke over at lave et onlinekursus i tekst og budskab ;-)

Knus
Mona

Hellemor sagde ...

Sikke flotte kort du har fået kreeret. Kortet til din veninde er bare i nogle lækre farver.

Kan kun give dig ret i at Donna´s blog er et besøg værd. Hun er SUPER dygtig.

god arbejdslyst.

Camilla sagde ...

Så flotte kort! Herlige farger du har brukt! Likte spesielt det med hunden. Kanonkult!

Gitte sagde ...

Super lækkre kort. Skønne farver og detaljer. Hvor er den "lille" hund bare skøn.Er det fra papiret?

Den bog blev de da helt sikkert super glade for.:)

hi hi den med at tale i munden på hinanden, den kender jeg godt fra en af mine veninder. Det er så kanon Andre sidder bare og kigger måbende. *gggg*
Du må ha' en dejlig uge.
Knus

Anonym sagde ...

Åh, det rosa kortet var var sukkertøy for øyet, LEKKERT!!!

Sanne sagde ...

Fine kort Helle - søde designs! Håber du havde nogle hyggelige dage hos din veninde i det Sønderjyske ;-)

Vibeke sagde ...

Så flotte kort du har laget Helle!! Kjempefine!!!:)

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle flotte ting, du har fået lavet, mens jeg har været på ferie. Det er dejlige sommerfarver du har brugt.

Heidi Ann sagde ...

Sikke nogle flotte kort, dem må jeg prøve at lifte en dag... Iøvrigt så slog det mig igår at jeg skylder dig penge for det pink embossing pulver.. Sorry sorry, det havde jeg lige glemt et øjeblik.... Skal jeg overføre til din konto?? Med hensyn til crop den 5 sep. kører du ned og hjem samme dag, jeg kunne nemlig godt tænke mig det, hvis det kunne passe ind i vores kram

GryA sagde ...

åå...så sommerlig og fresh det øverste rosa kortet var! Nesten til å spise.

troll13 sagde ...

Sikke nogle skønne kort du har lavet, og smukt brudepar og brudepige ;o))

Maria Therese sagde ...

fine kort :)