lørdag den 4. juli 2009

Fotoleg


 
Posted by Picasa


Jeg har fået en fotoudfordring af Camilla fra norge. En sjov og svær udfordring. Jeg synes det er lidt fantastisk med udfordringer på kryds af landegrænser. Jeg har taget et billede af en af mine piger på græsset i solen.

Reglene:
-Legg ut ett bilde i bloggen din som har noe til felles med mitt bilde (det kan være fargene, linjer, komposisjon, lys, motiv). Skriv gjerne hva bildene har til felles
- Legg igjen logoen til fotoverden med denne linken og link til personen du fikk utfordringen fra
- Legg igjen en komentar i dette innlegget, så er du med i trekningen om en premie
- Man kan velge seg ut 3 personer som får utfordringen

Jeg sender udfordringen videre til Mette, Heidi og Sofie:

8 kommentarer:

ninabakke sagde ...

Så gøy at du deltar, morsomt at utfordringen har kommet seg til Danmark :)

Kult utsnitt på ett fint bilde.
Takk for at du deltar

Mette W. Sørensen sagde ...

Tak, det må jeg prøve om jeg kan finde ud af.. Ellers et kanont billede af Cecilie

fie & Co sagde ...

Fedt, og tak for udfordringen! Jeg glæder mig faktisk til at prøve mig ad;0)

Knus

Heidi sagde ...

hmm.. er jeg gået i tænke boksen - jo rigtig spændende ;o)

Karina Beck sagde ...

Sjov ide. Det er et dejligt billed.

Vibeke sagde ...

Nydelig bilde Helle!!:)

Gitte sagde ...

Hvor er det et kanon godt billede.

Hov hvordan kunne jeg over se den cuvette, hvor er den bare lækker. Ja den ville se rigtig godt ud i jeres indkørsel.:)

Jeg ved ikke om man kan få regntøj der der camo-farvet.Måske jeg skulle tage forbi en militær overskudsbutik....;o)
Men forløbig skinner solen på Amager.:)
Du må forsat ha' en dejlig dag
Knus

Anonym sagde ...

For et skjønt billede! En nydelig datter du har! Lykke til!