søndag den 12. juli 2009

Hyggescrap i Frederikshavn

 
Vi startede kl. 9 og kørte hjem af igen kl 00.30. For søren, vi har hygget os. Jeg tror faktisk også at alle fik lavet en del. Helle Skatter, min søster Mette og jeg var de første der kom og Heidi, Mette , Birgitte og jeg var de sidste der gik. Vi fik spist, drukket, hygget og scrappet.
 
Donna var så sød og låne mig en skabelon til hendes guitarkort. Hun laver mange flotte kort og mon ikke hvis vi plager længe nok at vi kan få hende til at producere skabeloner med vejledninger til:o) Tusind tak for lån, Donna. Da Mette og jeg havde lavet næsten alle dele til 60 bordkort, gik jeg i gang med to næsten ens guitarkort. Jeg har også lavet andet, men har ikke nogen ordentlige billeder endnu.
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud, og man må da vist sige at i fik scrappet igennem.... Hvor har i holdt det henne, og er det et arrengement Linda holdt???

Sikke søde kort, det må da lige falde i en musikers smag ;-)

Karina Beck sagde ...

Det ser i hvert tilfælde hyggeligt ud.
Og flotte guitarkort, du fik lavet. Jeg har ikke fået lavet dem endnu, men har fået tiltusket mig et skabelon fra Donna.
Rigtig god sommer.

Heidi sagde ...

hov hov glem nu endelig ikk Birgitte som også gik sidst ha ha ha Tusind tak for super super god dag med grin og hygge som altid ;o)

Super flotte kort du fik lavet og tænk alt det du fik lavet - du holdt dit mål ;o)

Rigtig god søndag ;o)

Heidi sagde ...

ps. skammmmmmmmmmm dig - de billeder hmmm... og jeg havde ellers været sød ved dig men men... ggggg

pia sagde ...

Wow - hvor ser det hyggeligt ud! Og hvor var i produktive :-)Søde guitarkort!

Gitte sagde ...

Ih det ser ud til at I havde en rigtig hyggelig scrapdag. :)
Hvor er de guitarkort bare skønne. Jeg glæder mig til at se hvad de ellers fik lavet igår.:)
Du må ha' en rigtig god søndag.:)

Donna sagde ...

Det var en super hyggelig dag, og dejligt at lære jer lidt bedre at kende.

Hold op hvor blev dine guitar kort fine, super at du kom i gang med dem. Og efter alle de ønsker om vejledninger, må jeg da vist hellere til at komme i gang.

Jeg har da vist heller ikke fået ønsket tillykke med titlen som "mormor" ;)

Pia sagde ...

Ser ud som i har hygget jer, wow lækre kort jeg kunne godt tænke mig en skabelon og vejledning til det kort. Du må have en god uge.

Hellemor sagde ...

Det er bare hyggeligt ud, med masser af scrap og hygge + lækkert mad. Hvor er de guitarkortene super flotte.

Anne Karin sagde ...

Wow!Veldig stilig!
Jeg så at du skulle til Norge en tur når scrappegodis åpner!
Vi har en kjempe stor butikk også like utenfor Oslo som heter Bikuben.www.bikuben.com
Her har de MASSE for sånne som oss! Tenkte jeg bare ville tipse deg om alternativer visst du har god tid. Man kan ta toget fra Oslo til Strømmen og da er det ikke langt å gå. 300m tror jeg.
Velkommen til Norge!
Anne Karin