fredag den 10. juli 2009

Mini crop

 
I går havde vi mini crop i min stue. Møblerne var ryddet til side og borde hentet ind. Vi var 6 piger og se lige et rod. Man kan præcis se hvor meget vi folder os ud. De andre fik lavet en hel masse flot og spændende. Jeg fik bare malet nogle stempler og klippet ud, men jeg hyggede mig gevaldigt. Vi startede 18.30 og sluttede ved 23 tiden. Jeg havde drukket så meget cola jeg ikke kunne falde i søvn bage efter. Det er ellers ikke noget jeg plejer at drikke.
 
.
Posted by Picasa
Birgitte havde bagt den lækreste kage og taget med. Den var fantastisk ;o)

I morgen skal vi hele dagen til Frederikshavn og hygge med scrap. Wii, jeg glæder mig for vildt. Pyh... jeg fandt pasning til barn og hunde i sidste øjeblik. Jeg foreslog letsindigt at manden tog de to store piger med til Britney Spears koncert, inden jeg kom i tanke om datoen. Jeg vil prøve at planlægge mine projekter for i morgen rigtig godt og sætte mig det mål, at jeg skal have lavet min. 2 layouts og 3 kort.

10 kommentarer:

Heidi sagde ...

nu sidde da og er helt misundelig nu - håber du gider ligge hus til en anden gang - hvor jeg forhåbentlig kan komme ;o))

Glæderrrrrrrrrr mig også vildt til i morgen - kan da kun blive godt - og heldigt du kunne komme ha ha ha

Pia sagde ...

Ja I ser ud til at råhygge ikke og kun med scrap

Anette sagde ...

Ååå, så koselig!!!

Helle Vnther sagde ...

Hej Helle
ja så er min blog blevet lavet, stadig nogle ting der lige kan laves, nu er den i brug..:0)
tak for en hyggelig aften igår kan godt mærke det blev lidt sent :0)
glæder mig til i morgen til endnu en hygge/scrap dag...

fie & Co sagde ...

Tak for en hyggelig aften og husly igår og sikke dejlig kage. Jeg kan se jeg blev fanget i øjeblikket! Jeg sidder her i vores nye campingvogn og scrapper, smadder hyggeligt.
Hyg jer imorgen;o)
Knus
Forresten, opdagede jeg selv havde ham den søde frø. Hm... Måske jeg er ved og have nok stempler?

pia sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud!! Ha en rigtig god weekend!

Hellemor sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt ud og hvor bliver jeg lækkersulten af at se de lækre kager, så nu tror jeg at der skal sættes vand over til te.
God scrapaften i morgen.

Sarah sagde ...

Det ser da supr hyggeligt ud.
Sender du ikke lige din adresse til mig - så din præmie kan komme afsted. Vil du have nogle stempelaftryk med og i givet fald hvad vil du helst have...
god weekend

Gitte sagde ...

Ih hvor ser det super hyggeligt ud med en masse scrap og lækker kage.:)
Godt du fik det hele til at gå op så du kan komme til scrapdag idag.:)
Rigtig god fornøjelse og god weekend.:)
Knus

GryA sagde ...

Hei! takk for hyggelige kommentarer inne på bloggen min! Det ser absolutt ut som om dere hadde en fin kveld med scrapping. det er vanskelig å være effektiv på slike kvelder - man må jo prate, prate og prate!