søndag den 12. juli 2009

Mere fra scrap i Frederikshavn

 
Frida og morfar til Sct. Hans i Strandby. Det er én af mine favorit traditioner. I år var der bare ekstra godt vejr og jeg fik billeder der ligner nogle jeg har taget for mange år siden. Det kan jeg godt lide.

 
Et kort til en veninde der lige er blevet skilt. Billedet er taget sent i går, efter vodkaen.

 
He he, så var jeg heldig igen. Vi havde en skitsekonkurrence, som Helle Skatter :o) havde gaven med til. Mette og jeg var tilbage til sidst og så måtte vi trække lod. Det blev mig der vandt. Skitsen er fra det nye Scrapbooking m.m.
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Ååååh, hvor er de LOér rigtig RIGTIG flotte. Det LO med morfar og Frida bliver man bare helt varm om hjertet af. De er gode venner.

Tillykke med lodtrækningen.

God søndag aften.

Camilla sagde ...

Så flotte LO'er. Digger kortet! Knallstilig! =)

Anette sagde ...

Wow, så flotte loer!!! Og det kortet var jo skjønt da! Koselig at du tenker på venninna di!

Betina Olesen sagde ...

Mere.... hold da op for en produktiv dag...
Skønne ting du har fået lavet, kan især rigtig godt lide det øverste, den blomstersamling er da for skøn...

Tak for den lange mail... jamen jeg synes da absolut vi skulle prøve at lave noget sammen...

Hygge fra Betina

Mette W. Sørensen sagde ...

Det øverste LO blev altså rigtig godt... Især billederne :-) Nej det hele blev godt

Gitte sagde ...

Ej nogle skønne LO's Super flotte farver og papir. Lækker opsætning i begge.:)Kortet er bare flot. Hvor er den frø bare nuser med rulle øjne. Det skal jeg huske. Et sødt citat.
Hvor er det nogle skønne billeder af Frida og morfar.:)
Du må ha' en dejlig aften.:9
Knus

Heidi sagde ...

ja de er bare gode de loér også det med frida og morfar ha ha

Mona sagde ...

uh - jeg er vild med dit LO; Frida og Morfar!! Enkelt, feminint og friskt - meget skønt!!!!

Maribi sagde ...

Det LO med Frida og hendes morfar er bare smukt! Fantastiske billeder, og skønne farver:-)
Super flot kort.