mandag den 22. februar 2010

Nåh ja..

 

Jeg er da fuld af løgn. Det var da ikke et LO jeg ikke kunne finde i tasken. Ggg, jeg skulle måske havde snakket noget mindre, men så er det selvfølgelig ikke sikkert jeg havde en så fantastisk dag.

Jeg havde taget billeder med til at no-brainer-projekt (må da helt have koblet hjernen fra siden jeg ikke husker ellers var det bare det gode selskab). Jeg lavede forberedelserne til et mini-album. Jeg går som regel i stå ved journalingen, så det vil jeg lige få Cecilie til at hjælpe mig med. Hun har taget billederne.

Jeg fik alligevel ryddet op i tasken da jeg skulle lede. Det er jo næsten som at shoppe. Sikke mange lækre ting der var der i ;o)
Posted by Picasa

9 kommentarer:

fie & Co sagde ...

:0) :0) :0)

Heidi sagde ...

haaaaa haaaaaaaa haaaaaaaaa jeg er da bare helt færtig - kan jo lige se dig sidde der og hive den ene lækker ting op efter den anden ;o))) Og endnu sjovere - jeg havde sg da også glemt altttt om dette projekt ha ha ha

Gitte sagde ...

ha ha ha er du nu sikker på at der ikke ligger flere lækkeerir i tasken...*gg*.
Det album er bare skøøønt, kan egentlig godt huske det nu.:) Mums de farver du har brugt...:)Lækkert papir rigtig tøset.:)
Tak for dine søde kommentare på min blog. :)
Du må forsat ha' en dejlig uge.
Knus

Anonym sagde ...

Hæ hæ hæ du er da bare for meget :O)..på den gode måde, forstås! Det ser super skønt ud, minialbummet...det skal nok blive godt :O)

BellaMio sagde ...

Spændende mini album - glæder mig til at se det færdigt!! Dejligt at blive overrasket.., når man pakker ud!! Og troede man kunne huske det hele.. ;) God uge!!

Pia sagde ...

lækkert at gå på shopping i sin egen taske :-) Ser spændende ud dit påbegyndte mini album ... Ha en dejlig uge.

Mette W. Sørensen sagde ...

jaaa jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige :-) :-) det kommer da absolut ikke bag på mig... :-) Glæder mig til at se det færdigt!!!

Charlotte sagde ...

Ja - der var det jo - minialbummet! Kan da godt huske du sad og syslede med det. :0)
Ha ha ha ha - synes det er herligt at du nu finder alle de lækre sager du købte - dermed fik du jo nærmest endnu en shoppetur! :0)

troll13 sagde ...

Det ser vildt lækkert ud, det minialbum, jeg er vild med de papire du har sat sammen. Jeg er også mester i at gå i stå, når der sakl laves tekst til, så det er der ikke meget af på mine LO'er ;o)))