fredag den 19. februar 2010

Fastelavnsris

Da Heidi og jeg havde boet hos Gitte/Madamtridse her i sidste weekend, havde hun simpelthen lavet fastelavnsris til os. Jeg eeelsker babuska´er og det ved hun jo den søde Gitte. Se lige her så flot. Babuskastof onkring og en hjemmelavet babuska af fimo oven på. Inden i er det lækreste slik. Tak for den søde.
 

 

Posted by Picasa


Forresten prøver jeg at skåne jer for alle hvalpebillederne, men et par stykker kan i da godt få (faktisk kan jeg jo næsten ikke lade være). Til kommende hvalpekøbere har jeg lavet denne blog i kan kigge på hvis i har lyst. Her har vi haft dem med inde i stuen og lege. Det går vildt for sig. Baby er helt vildt god til at lære dem spillereglerne og det er helt rørende at se. Her har hun lagt sig ned for at lege med én og så har de fået hende "overmandet". Det er ellers ikke meget de spiser hos hende længere. I kan næsten se hvorfor.

12 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Jeg så godt det fantastiske fastelavns ris hos Heidi og hvor er de bare søde! Smadder sødt af Gitte:0)
De er da for nuttede de lille hvalper og hvor er de blevet dtore nu.
God weekend:0)

Gitte sagde ...

Ååååh jeg får helt lyst til at starte bilen og køre over til dig lige nu, bare for at få lov til at se de små nuttet, søde og lækre hvalpe.:O)

Jeg siger også tusinde tak for gave og fordi I havde lyst til at overnatte hos mig. Dejlig at du kunne bruge et fasterlavns ris, i en voksen udgave.;O)Er det spist...*gg* :)
Du må ha' en dejlig weekend.
Knus :)

Pia sagde ...

så flot fastelavns "tønde" og sikke nuser hvalpe

Jane sagde ...

Sikke en fantasi der skal til for at lave sådan et fastelavnsris. Det er bare lækkert. Sød pige hende Madamtridse. Tusind tusind tak for billederne af Baby med sine hvalpe. Jeg er bare totalt solgt :O)
God weekend

Hellemor sagde ...

Hvor er det nogle søde fastelavnsris dig og Heidi har fået. Det er dejligt at få en uventet gave.

Mange tak for de dejlige billeder at hvalpene. Hold da op hvor er de SØDE. Kunne jeg bare røre.

God weekende.

Heidi sagde ...

Ja ja jeg overgiver mig - ville da aldrig kunne undvære dig - med eller uden billeder, men husk hævnen er sød ;o))))
Hun er nemlig for sød hende Gitte uhmmm -

Skønne billeder og tak for linket til din hvalpeblog ;o)

Mette W. Sørensen sagde ...

Super sødt med det fastelavnris og det gør det skam ikke mindre sødt at der er bambuska dukker på :-)

Bliver simpelthen snart nødt til at komme og se de vapser igen, det vokser jo fra mig :-)

Helle Kjul sagde ...

Skønne fastelavns ris i har fået, så heldige i er også personlige de er. Hvor er hvalpene dejlige og sikke de hygger sig...

Grete sagde ...

Hvor er det bare et rigtig fint fastelavnsris, super idé.
De hvalpe er da ved at være store, er det ikke svært at skulle af med dem igen?

Pia sagde ...

Total cuteness - hvor er de søde de hvalpe!!! Var lige en tur forbi hvalpebloggen også - de billeder bringer da smil frem!
Total fine fastalavnsris og en sød idé! God weekend i sneen!

Anette sagde ...

Ååå, så utrolig stilig!! Morsomme detaljer på den!
Og for noen søøøøøte hunder!! <3

Anonym sagde ...

hvor er hun sød, og ja babausckaer er skønne! samme er dine hunde :)