tirsdag den 9. februar 2010

Coptic jorrnal

I går da jeg egentlig burde sove fandt jeg et projekt frem jeg har købt hos Eve. Jeg synes det var en lækker pdf-fil med fremgangsmåde der fulgt med, når jeg kunne forstå den på det tidspunkt og samtidig med jeg så en serie i tv. Det er lige mig med dem hjemmelavede "kinabog" jeg kan have i tasken. Man kan vist ikke se det på de dårlige billeder men siderne er blandede af hvide, ternede, linierede og andre forskellige vintagepapirer. Noget er fra en regnskabsbog hvor der er skrevet i. I like. Man kan købe projektet færdigt eller som samleprojekt. Jeg er glad for jeg fik prøvet det selv.
 

 

 
Posted by Picasa

13 kommentarer:

Heidi sagde ...

Ja måske du burde ha passet din seng men... den ser da for spændende ud så kan godt forstå du ikke kunne lade den værre ;o)

Hellemor sagde ...

Nøj, det ser spændende og flot ud. Er mappen en samlemappe med papirer til scrap???

Det der med at sove tar´alt for meget af vores fritid. Er heller ikke god til at passe min seng.

Helle Sahl sagde ...

Til Hellemor

Det er bare en lille notesbog. Jeg har tænkt mig at bruge den til kreative ideer osv. Måler 15 x 11:o)

Pia sagde ...

ser så spænedende ud

Karina Beck sagde ...

Uhh lækkert håndværk! Jeg kunne finde på at lave den bare for at røre og bladre i den ; )

Unknown sagde ...

Uuuuh, yummi. Fantastiske ting hun laver og jeg er vild med din bog :)

Benita sagde ...

Det er da godt nok en flot bog, men den ser også ud til at have været tidskrævende.

Mette W. Sørensen sagde ...

hvor ser det spændende ud, hvad er det du har brugt til at sætte den sammen med, hvor er den fed lavet..

Marie sagde ...

wow den er lækker!
jeg er også vild med alt som Eve laver :)

dine hvalpe er bare for søde <3

Helle Kjul sagde ...

Hvor er den FLOT Helle - Rigtig god ide,og sikke sjove ting du har brugt super.

Anette sagde ...

Ååå, så utrolig stilig! Flink du er!!

Pia sagde ...

Hej Helle.
Ja jeg er en klovn til at genkende folk så det er ikke fordi jeg er storsnudet og ikke vil hilse, kunne have været hyggeligt med en lille snak. Jeg kan godt forstå du ikke kan finde det for jeg har ikke lagt det ind , skal se om jeg ikke kan få det gjort her i weekende,dejligt at du synes om det jeg laver.
Du må have en dejlig dag.
knus Pia

Eva (Fister) sagde ...

Wow en lækker bog, du har lavet. Og tak for linket til Eve - tror jeg skal have fingre i den pdf fil.