torsdag den 18. februar 2010

God røv

 
Posted by Picasa

Ja, jeg fik ikke taget mange billeder da jeg var på sjælland i weekenden. Da jeg skulle pakke bilen for at kører kunne bagsmækken til min stationscar ikke åbne. Ggg, kan i lige se os med alle vores pakkenelliker? Sjov som jeg selv synes jeg var, tog jeg et billede af en af de gange Heidi måtte ind og kravle over passagersædet for at åbne. Det er da ret sjovt synes jeg selv. Hvis hun nu bliver rigtig sur over jeg har sat billedet på, ved jeg det heldigvis hurtigt. Så tager hun nemlig ikke telefonen den næste uge når jeg ringer. Hmm... tør jeg det???

Vi havde i øvrigt en fantastisk tur. Tak til min storebror for lækkert mad om fredagen og til personalet på Hotel Hansen for PERFEKT service. Yrsa i gps´en tror jeg dog må fyres. Sikke en dejlig tur og i dejlig selskab af de andre scrappe piger.

7 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Sikke en skøn overskrift.. og en herlig historie...

Jeg syntes ikke at Heidi kan tillade sig at blive sur.. det er da ikke nogen helt ringe bag, som sidder på hende.. ;O)

Sikke en møgbil.. men sjov historie.. godt at høre at i havde en godt tur til "København"

Anonym sagde ...

HAHAHAHAHa du er f....modig...men GO RØV og hvilke stænger :O) Det er eddermanme et sjovt foto og det MÅ du da scrappe...en uge kan du vel godt undvære hendes sprøde røst!?

Trine sagde ...

Helle? Har du overvejet hvad Heidi nu kan finde på at fange dig i? Vi venter i spænding ... he he

Mette W. Sørensen sagde ...

Ja for hulan en go røv...er du sikker på det er Heidis:-) :-) Ej sorry Heidi, men så meget har jeg ikke kigget på din røv!!!

Men hvor må det da være et forpulede arbejde at skulle kravle ind hver gang bagsmækken skulle åbnes..

Heidi Ann sagde ...

Ha ha ha... Jeg kan kun sige god røv og god weekend... Vi snakkes Helle..

Sanne sagde ...

Godt at høre at I havde en dejlig tur Helle.... ses vi i Skive?

PS: jeg er klar til at se flere skønne billeder af hvalpene ;0)

Jane sagde ...

Det er så skønt når det hele "virker" man bliver helt misundelig over så god en tur i har haft. Og så til Sjælland.Heidi tager det nok med et grin og så kører det igen :O)Det er længe siden jeg har set de små hundehvalpe herinde. Kunne man få et lille glimt af dem mon ?
Ha´en god dag / weekend