lørdag den 29. august 2009

Taske med dødningehoveder

I dag holder vi Claus og Emmas fødselsdag og mens min mand laver mad og dækker bord har jeg været oppe og se Cecilie danse og scrappet en taske til min lillesøster. Jeg er helt sikker på hun bliver vild med dødningehovederne. Det er lige hende. Hun er også den eneste der har fået lavet hendes negle sorte, i stedet for hvide til en fransk manicure. Glæder mig til at se hvad hun siger :o) Tasken er emballage fra noget neglegrej jeg har købt. Jeg har beklædt den med papir fra sidste års Halloween serie fra My Minds Eye, lidt Thichers, Prima blomster og eyelets.
 

 

 
I tasken er der bare penge.
Posted by Picasa

13 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Total sej taske!
Fortsat god weekend til dig.

Hellemor sagde ...

Ihhh, den taske er super flot, den kan din søster kun blive glad for. Det er virkelig en god ide.

god fødselsdag og weekend.

fie & Co sagde ...

Det er da en fantastisk taske du har lavet! Nu huskede du vel og tegne en skabelon inden du forærede den væk?

Knus og god fødselsdag i aften;0)

Heidi sagde ...

waw hvor er den fed/flot/sej nå ja kært barn har mange navne ;o) Men er ihvertefald VILD med den

Tillykke med manden og Emma - håber I får en hyggelig aften

Gitte sagde ...

Ej hvor er det bare total sej den taske. Den bliver din søster da helt sikkert glad for.:)
Et kæmpe stort tillykke til manden og Emma.
Du og din familie må ha' en forsat god weekend
Knus :)

Anonym sagde ...

wow den er flot lavet, super ide :)

Tanja sagde ...

WOW WOW hvor er den bare rigtig flot og kanon lavet... :o)
Tillykke med manden og Emma - Håber I har haft en god fødselsdag...
Scrapknuzz Tanja

Camilla sagde ...

Så lekker! ;D

Netti sagde ...

Hvor er det bare en sej taske! Hvad sagde hun til den?

Hvordan går det med hvalpene?

Anonym sagde ...

Total sej og vildt flot.
Ærgerligt, at det ikke er en skabelon man kunne få fingrene i, for den taske er for fed.
Jeg er sikker på den bringer lykke hos modtageren.

Sanne sagde ...

Kanon flot taske - den må din søster da blive glad for! Genialt!

Betina Olesen sagde ...

Sej taske... håber at den vakte glæde. Jeg synes at det er fedt at hun tør at være anderledes ;-) Sådan siger jeg bare...

Helle Sahl sagde ...

Jeg kan sige dig Betina :o) at alle ungerne i familien også synes at hun er den sejeste moster/faster i verden. De stimlede om hende igår som små fans om en kendt. LOL.

Og hun var selvfølgelig vild med dødningehovederne.