torsdag den 6. august 2009

Jeg går aldrig hjem...

 
I mandags var jeg til scrap i Åbyen i medborgerhuset. Lige da jeg kom ville Birgitte hjælpe mig ind med alle mine sager. "Hvorfor ryger din bil sådan?" spørger hun. Hmm... :o/ Heldigvis var en mekaniker jeg kendte som barn i gang med noget havearbejde. Vi fik hældt noget vand på og "Det er ikke godt!" sagde han.

Bilen blev hentet af Dansk autohjælp, med min computer bag i og så stod jeg i Åbyen med alle mine scrapsager. Ingebrittt tog heldigvis mig og alt mit happengut med til Hjørring. Så kan man snakke om at jeg aldrig vil hjem når jeg bliver inviteret til scrap

Jeg fik ikke lavet noget helt færdigt i kan se, men er i gang med 12 kort der bare skal pyntes, så jeg fik faktisk lavet lidt trods alt. Super søde og glade piger var der der og så det er altid de mest fantastiske kager de tøser laver :o)
 

 
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Øv altså hvor træls... typisk at sådan noget altid sker sådan en dag... godt du fik en god dag ud af det trods starten...

hygge fra Betina

Karina Beck sagde ...

Hvor surt! Men godt med sådan et par hjælpsomme scraptøser.
Glæder mig til at se alle dine kort.

Hellemor sagde ...

ØV, ØV for en træls start på en aften. En bil skal bare køre. Det er alligevel skønnere at bruge pengene på scrap end på reservedele og værkstedregning. Godt at du alligevel fik noget ud af aftene.

Gitte sagde ...

Ej hvor ærgeligt. Heldigt at hjælpen var lige ved hånden til både dig og bilen.:) Så havde du også en undskyldning for at blive lidt længere.:)
Hihi skal ud også ha' en lille pondus til bilen.*gg*
Men det var da heldigt at du kom helt frem og havde en hyggelig aften trods alt.:)
Glæder mig til at se dine kort.:)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend.
Knus

Heidi sagde ...

kan altså godt li din overskrift - lige mine ord ;o) Syntes lyder som en god ide Gitte foreslår en Pondus til bilen - også ha ha ja sorry men kan lige se dig skifte en scrap hylde ud med div. ponduser ;o)))

Glæder mig til at se hvad du har fået lavet og endnu mere til selv at skal besøge de der lækker kager - nåå ja og søde scrap piger ;o))
knus

Inge-Britt Pedersen sagde ...

Godt vi fik dig sikkert hjem... Hyggeligt at følges...

Anette sagde ...

Oida!!! Hihi, godt det ordna seg til slutt!! Og gleder meg masse til å se de 12 kortene du holder på med!!
Lurte på en annen ting jeg.. Jeg og familien min skal til Danmark på lørdag.. Vi skal være i Sønderbord en uke.. Er det noen scrappebutikker eller noe i nærheten????:)

Eva (Fister) sagde ...

Ej, jeg var da gået helt i panik. Dejligt med et par hjælpsomme medsøstre - og gode kager :o)

Netti sagde ...

Sikke da noget. Går det helt galt en anden gang kan du da overnatte i min campingvogn i Tversted haha,
Det ser eller ud til at i har det superhyggeligt.

Anonym sagde ...

Undskyld jeg grinede.....men det var da totalt griner da du stod med 4 ltr. vand og det så bare pissede neden ud og Karsten så på sin meget forsigtige måde fik stammet: " deet ik´godt det her".....men jeg skulle nok ikke have moret mig......for hvem stod 10 min senere med en taske fyldt med lim..... De aftener går alt for hurtigt.