mandag den 31. august 2009

Sidste mand lukker og slukker...

 
Her er et roligt billede af alle hvalpe, helt smadret efter vaccination. De var HELT TRÆTTE.
 
Nu er der jo så kun én sølle forkælet hvalp som ikke er hentet endnu. Hun bliver hentet søndag og så er festen forbi. Sikke en fornøjelse det har været. Hvis bare de havde været mere besværlige, så jeg kunne have blevet træt af dem, men nej! De har været en fornøjelse.
 

Se lille den her minikopi af min hund. Hun "taber" lige et øre når hun sover. Er hun ikke bare lige til at kysse på???
Posted by Picasa

18 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor er de dog kære :) ja det må have været svært og sige farvel til dem alle :(

Heidi sagde ...

De er for lækker alle sammen og kan man overforkælde en hund ? :o) For sidste mand får det da himmelsk til den bliver hentet ;o)

ps. håber der har været nok lommetørklæder

Tanja sagde ...

Hvor er de bare SÅ cute allesammen og jeg får helt lyst til at få en hund igen... :o)
PUHA det må være rigtig hårdt at skulle aflevere den sidste på søndag, men den bliver nok overforkælet HELE ugen....
Scrapknuzz Tanja

Sarah sagde ...

Hvor er de altså bare søde. Det må være mærkeligt at sige farvel til dem alle sammen.

Anonym sagde ...

Åh hvor de er kære...det må ha været svært ikke at komme til at beholde dem alle sammen..snøft !!!

HenrietteH sagde ...

Sikke nogle skønne størrelser - svære at undvære igen, men tænk på hvilken glæde de bringer andre steder...

Vibeke sagde ...

Så herlige !!! Nydelige bilder:)

Pia sagde ...

hvor er de kære , såååå søde

Hellemor sagde ...

Øhhh, hvor der de vovser kære. Det bliver hårdt at aflevere sidste hund. Får næsten helt tåre i øjnene ved tanken.

Gitte sagde ...

Åh de er altså bare så kære. Åh det bliver hårdt at skulle af med den sidste på søndag. Snøft.
Nyd de sidste dag med hende.:)
Du må forsat ha' en dejlig uge.:)

Ditte sagde ...

Uha Helle, der bliver alt alt for stille hos Jer i den kommende tid, men dejligt at tænke tilbage på sommeren 2009 som "hvalpesommeren", specielt nu hvor vi må erkende, at det bestemt ikke blev sommeren med dejligt mange solskinsdage ;o)
Og ikke at forglemme, nu kan I rigig nyde den heldige, tilbageblivende lille vuffer, og se hende vokse op, og selvfølgelig hendes fru Mor. Knus!

BellaMio sagde ...

WAW hvor er de bare totalt skønne!! Dem kommer I til at savne..:)) Kan du have en god weekend!!

Netti sagde ...

Jamen skulle i ikke beholde een? Kæft de er vildt lækre. jeg kunne ikkes skille mig af med dem *G*

Helle Sahl sagde ...

Til Netti

Resten af familien besluttede sig for ikke at få én hund mere. Jeg har inderligt fortrudt at jeg har solgt den og synes min familie er lidt mindre et hit lige nu. De har heldigvis fået nye søde familier alle sammen.

Sanne sagde ...

Hej Helle - Tak for sidst i Bording...det var super hyggeligt (ha ha og nu er jeg HELT med på hvem du er)

Dine hvalpe er lige til at "æde" de er bare for søde. Bliver hårdt at skulle af med den sidste :(
Hilsner Sanne

Anette sagde ...

Ntååå, så søte de er!!!
Jeg har noe til deg i bloggen min:)

Mona sagde ...

sikke darlings du har!!
Og godt du kom med på kurset!!!!

Anonym sagde ...

super flot og fedt album.