mandag den 17. august 2009

Kærestebrev på bestilling

En af min bedste venner har mødt en søøøød pige som jeg kender i forvejen. Hun har fødselsdag tirsdag og min ven skulle bruge et gavekort. "Det der crap du laver, vil du lave noget for mig?", kom han i eftermiddags. Sjovt nok da det i vennekredsen altid har været noget de griner af jeg laver. Et kærestebrev havde hun bedt om også, men nok ikke troet at hun ville få det. Det gør hun så :o) Et scrappet kærestebrev. Sikkert ikke mange voksne piger der får det. Han har selv bestemt hvordan det skulle se ud og hvad der skulle stå. Nu må vi håbe hun sætter kryds det rigtige sted. Papiret er fra en pakke med valentinespapir og det hele til et minalbum, jeg vandt hos Multiscrap i februar til Scrap´n´dream.
 

 

 
Posted by Picasa

18 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wauw skøn ide og man skal jo gøre alt for kærligheden.
Flot kort.

Heidi sagde ...

wawwwwwwww sådan en prins vil jeg da også møde ;o)

Total lækkert kærestebrev ;O)

Joan sagde ...

Fantastisk idé, rigtig sødt kort, kan godt li` teksten indeni, den minder om min skoletid :)

Anette sagde ...

Ntåååå!!! <3

Karina Beck sagde ...

Meget sødt og romantisk. Og også lidt specielt at skulle afkrydse et ja, nej eller måske som voksen.. ; )

Betina Olesen sagde ...

New York.... hold da op, jeg skal da vist ud og se mig om efter en ny en af slagsen ;-)

Men et rigtig sødt kort, men jeg synes at gavekortet er til et 13-tal... nåhhh nej et 12-tal

Hygge fra Betina

Pia sagde ...

For cute! Superflot gavekort! Sikke en kæreste!

Mette W. Sørensen sagde ...

Nææh hvor det bare blevet flot, hun kan da kun sige ja når han kommer med så flot et kort :-)

Anonym sagde ...

Såå heldig hun er både med det ene og det andre! Helig ide med avkryssingen! ;)

Mona sagde ...

I love it!!!!!!
Tak for dine søde ord på min blog- du får mig altid til at rødme lidt ;-)
Du, Helle - hvad er det du har med at skrive - jeg blev nysgerrig på at vide lidt mere...

Jeg har måske et par kurser på programmet som du måske vil synes er spændende:

onlinekursus om minialbum i stof på ss
Kursus på sensommercrop om minialbum med mange forskelige sider og materialer
men shhhhh det er ikke offentligt gjort endnu. Tjek min blog, hvis du er intereseret - jeg skriver snart lidt mere om det ;-)

Knus
Mona

Vibeke sagde ...

Så flott Helle:)

Camilla sagde ...

Så fint det var! :D

BellaMio sagde ...

Aj hvor sødt!! Det er et romantisk og skønt kort!!

Hellemor sagde ...

Hvor er det et sødt kort på alle måder. Det må være en rigtig sjov udfordring at få at lave et kærlighedskort. Skal da lige love for at det er et flot gavekort. Hun kan da næsten kun sige ja.

PS. Det var rigtig hyggelig at hilse på dig og Heidi nede ved Sofie. Det er nu dejligt at få ansigt på de søde kommentarer du altid skriver på min blok. De varmer meget og giver en lyst til at forsætte.

Sanne sagde ...

lol...... super romantisk kort Helle - håber det bliver vel modtaget og kærligheden sejrer!
God weekend!

Karina Beck sagde ...

Hej. Ja så har jeg også tilmeldt mig regnbuepigernes kursus efter din besked ; )
Rigtig god weekend.
Knus

troll13 sagde ...

Skøøøn idé, og lækkert kort, sødt, sødt, sødt ;o)))

Linda sagde ...

Ja jeg ved nok hvor mit x skulle være...en tur til New York,... wow