søndag den 12. december 2010

Release Party

I går var jeg til release party ved Pia fra Kreativefornemmelser. Sikke en fest. Heidi var så sød og hente og bring mig så jeg endda kunne være med hele dagen. Som sidste år fik vi champagne og Jan lavede de lækreste sandwich. De forstår da virkelig at invitere til fest :-) jeg skulle helt klar have husket et kamera. Sandwichene blev serveret på det yndigste juleservice.




Heidi var også pyntet til fest. Håret generede lidt hørelsen, men så løftede hun bare det lidt.



Nåh ja. Så var der jo også kommet de lækreste nye stempler :-) Hold da op jeg fik mange nye behov og skønt var det at røre og prøve nogle af de nye sager.


- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

Pia sagde ...

Tak for sidst, Helle! Sikke nogle fine billeder du fik taget med din iphone ;) Selvom jeg havde mit kamera lige ved hånden fik jeg desværre ikke taget mange! Ha en god søndag.

Ditte sagde ...

Lyder som en skøn dag. Hende med håret er da for sød ;O)
God søndag til dig og dine

Karina Beck sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt. Jeg er meget misundelig. Har jeg sagt det før ; )
Ja, det går jo ikke at håret generer hørelsen. Heidi skal jo have det hele med HI HI ; )
Må vi se hvad du fik købt?? Jeg er SÅ nysgerrig og var også lige inde og snolde i går ; )
God søndag.

Charlotte sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig party. Fin nissepige du har fotograferet og lækre drinks. :0)

Hellemor sagde ...

Jeg er ikke i tvivl om at I havde en rigtig god dag. Jeg har sendt Jer mange tanker i løbet af i går.
Hi, Hi Heidi er altid med på noget spas og har tøj til en hver anledning ;0).

God søndag.

Pia sagde ...

ser ud som en hyggelig dag

Betina Olesen sagde ...

Ja, der er altid hyggeligt at besøge Pia og Jan... og anledning gjorde det jo absolut ikke ringere...

Eva (Fister) sagde ...

Hvem der dog bare boede i nærheden.

Gitte sagde ...

Ih hvor lyder det bare som en rigtig hyggelig dag. Hvem der bare kunne ha' været med. :)
Næ sikke en sød nissepige som kom forbi..;O)
Du fik vel snoldet "lidt" af de lækre stempler. :)
Du må ha' en rigtig dejlig dag
Knus

Sanne sagde ...

Dejligt at I havde en god dag - ville bare så gerne have været der!