onsdag den 1. december 2010

1.december.

 

 

Generte nisser fra sidste jul. Elsker at åbne en kasse og havde glemt hvad der venter :o)

Så starter julen for alvor nu hvor det er 1. december. Sikke en glæde for den mindste med pakke i sokken. Ja, de store blev også glade, men de er heldigvis så store at de forstår at der ikke behøver være noget i sokken HVER dag. Hellere lidt men godt :o)De andre kalendere er også en stor fornøjelse. Jeg har på nettet bestilt julekalenderen Shane har lavet sammen med "Red barnet". Jeg har sendt manden hele byen rundt for at finde den, men desværre var den udsolgt. Posten kom med den allerede igår. Hvor er det bare en fornøjelse.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Hvor er de sjove de nisser:0) Ja det elaker jeg også hver år:0) Jeg glemmer altid hvar jeg købte fra året før. Det skal have været brugt et par år før det er noget man husker;0)
Knus

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

Det samme her. Derfor er jeg nødt til at have noget nyt hvert år, så det kan overraske og glæde ekstra i et par år. Jeg er vild med nisserne!

God aften.

Karina Beck sagde ...

Hvor er de skønne dine nisser! ; )
Shane?? Kan vi få et foto for jeg ved ikke, hvad du snakker om.; )
Mine drenge får magasin´s chokoladekalender i år, fordi jeg går ind for lidt, men rigtig godt. ; )
Det var jeg jo så også spændt på om drengene var enige om... ; ) det var de heldigvis ; )
God 1. december til dig.

Anonym sagde ...

Ho ho ho hvor er det bare nogle skønne nisser!!!

Gitte sagde ...

Wiiee hvor er de nisse bare søde. Jeg synes også at det er så hyggeligt når julepynten skal pakkes ud. Ææælsker julen, men julehumøret er ikke helt i top endnu. Det kommer nok her i weekenden når jeg har været på julemarkeder.:O)
Håber ikke at Cecilie blev sur på dig over det med sokken. ;O)
Du må ha' det rigtig godt og en rigtig dejlig 1.december aften.
Knuzzzz
p.s har læst linket du sendet mig. Vi snakkes ved.:)

Charlotte sagde ...

hi hi - hvor er de nisser dog herlige! Sjovt at kun fødderne "titter frem". he he.
Har godt læst om Shanes julekalender og den ser utroligt spændende ud. Han er altså god til at lave disse fortryllende, spændende verdener. :0)
God dag til dig.