fredag den 25. juni 2010

Scrapfest eller...

I sidste weekend var Heidi og jeg taget i mine forældres sommerhus for afslapning og scrap. Jeg havde pakket en hel bil fyldt med scrap. Mange af jer der har siddet med mig til crop og lignende ved jeg TIT har øffet om hvor fantastisk en ide det er hvis man kunne drikke og scrappe samtidig. Jeg har faktisk været ret sikker på at det var en uopdaget side af scrap. Der er i mellemtiden ikke mange jeg har kunne fordærve med ideen, men Heidi er heldigvis nem. Hele hendes Mokai og Asti lager fik vi slæbt med og om fredagen så det sådan her ud fra min side af bordet.
 


Vi fik scrappet, drukket og snakket en hel masse. Om lørdagen fandt vi så ud af hvorfor det ikke er så fantastisk en ide alligevel. Det blev så festligt at vi måtte en tur i byen og det var så der den gode ide faldt igennem. I hvert fald i forhold til at scrappe, for det blev jo ikke til noget. Festen var selvfølgelig sjov og det er ikke mange gange om året jeg går i byen så det var i sig selv fint nok. Ærgerligt nok stod alt det fine scrap jo så og gloede på os med tømmermænd næste dag. Billederne af rodet vil jeg dog ikke sætte på, for tænk hvis min mor så det. Vil jo gerne kunne låne sommerhuset en anden gang.

Vi fik dog lavet lidt som jeg lige må have taget et billede af og sætte på i næste indlæg.
Posted by Picasa

16 kommentarer:

Marolle sagde ...

hi hi hvor hyggeligt :o)

Heidi sagde ...

fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ha ha ha ha ha ha ja men jeg er jo så nem at jeg ikk skal overtales til meget ggggg

SUPER hyggeligt weekend ;o)

Sanne sagde ...

Det lyder mega hyggeligt :0)

Karina Beck sagde ...

Er det en kæp Heidi har i øret eller er det kanten af billedet i baggrunden HI HI.
Det lyder hyggeligt ; )

Helle Kjul sagde ...

Det har vist været en super weekend, med lidt scrap og skål ;)

Hellemor sagde ...

Nøj, det lyder til at have været en rigtig hyggelig weekend. Det der med at scrappe kan da altid været alibi til en gang god hygge.

Glæder mig til at se hvad du fik lavet.

PS Fedt billed af Heidi ;0).

God weekend.

Tanja sagde ...

Ejj hvor ser det bare TOTAL hyggeligt ud... :o)
Jeg syntes da bare det er en KANON ide´at tage på scrapweekend eller hvad det nu blev... Hi hi
jeg er slet ikke i tvivl om det har været vildt sjovt og det er det vigtigste - så må det kreative komme en anden dag....
Scrapknuzz Tanja

Gitte sagde ...

IH det lyder til at I havde den rigtig skøn "scrap"weekend.;O)
En skøn billede af Heidi.
Glæder mig til se hvad du fik lavet. :)
Du må ha' en skøn weekend.
Knus

Ditte sagde ...

Sidder med kæmpe smil på læben. I er for herlige!

Pia sagde ...

wow ser ud som en super hyggelig scraptur

Mette W. Sørensen sagde ...

hmmm Ja Heidi ser da ud til at hygge sig for vildt, men hvad med et billede af dig:-)

Helle Sahl sagde ...

He he, Mette. Det kan godt være vi lige var lidt 16 år, men jeg tog ikke billeder af mig selv :o)

Charlotte sagde ...

he he he - hvor sjovt. Synes det lyder super hyggeligt! :0)

Jane sagde ...

Pyha det var da en noget pløret Heidi vist :O) men hun ser da ud som om hun hygger sig :O) Kunne godt tænke mig at se hvordan der så ud fra hendes side af bordet :O)

Eva (Fister) sagde ...

Det ser nu godt nok hyggeligt ud. Og Asti smager fantastisk :o)

Rigtig flot kort i det forrige indlæg.

Anonym sagde ...

HA HA HAAAA...hvad kan man sige!!! Herligt!!!!