torsdag den 17. juni 2010

Verdens dårligste blogger

Jeg har været helt væk i arbejde og hverdags pligter, så hvis i har undret jer over at jeg ikke har været forbi med de sædvanlige kommentarer så er det bare for jeg ikke har kunnet overskue det det. Jeg håber jeg snart er mere oven på. Lysten til at være kreativ har også manglet. Det har føltes som at have tabt en arm agtigt. Lidt kreativ har jeg været for eksempel har jeg lavet dette kort til Cecilies konfirmation. Det blev hun rigtig glad for. Liftet fra Pia Bau. Billederne har jeg ikke kunne fået til at hænge fast, så jeg måtte slette det sidste indlæg. Desværre også med de søde kommentarer. Sorry.
 

 

 

 
Posted by Picasa

19 kommentarer:

Heidi sagde ...

YES så lykkedes det ;o) og kan jo kun sige SMUKT og meget bedre live :o)

Vi ses lige snart knus

Karina Beck sagde ...

Hej igen ; )
Det er kanonflot. Så mange flotte detaljer du har fået med og skønt papirvalg.

HenrietteH sagde ...

Hvor er det bare et smukt kort... eller kunstnerisk værk.... helt fantastisk flot....

Marolle sagde ...

sikke en sød ide :)

Anonym sagde ...

For dælen da...det er bare helt vildt flot. Så mange smukke og fantastiske detaljer.
Jeg håber, at du finder din scrap-mojo igen.

Scrap knus
Dorte aka dot-scrap

Anette sagde ...

Ååå, det er det lekreste jeg har sett på lenge! WOW!

Sanne sagde ...

Det er blevet super flot Helle. Jeg kender godt det med at have for få timer i døgnet - kører selv for stærkt for tiden - vi får et come back Helle - god weekend!

Netti sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen :)
Super SUPER flot kort du har lavet!! Jeg er helt vild med det.

Rigtig god weekend til dig.

Gitte sagde ...

Weeee yes nu kan jeg igen se det skønne kort du fik lavet til Cecilie. Det er bare så lækkert, papir detaljer og farverne. Kan godt forstå at hun blev glad for det. :)
Nu må du passe godt på dig selv og tage den med ro. Husk det er jo kun en hobby.:)
Men hvis du finder en ansøgning hvor man kan søge om flere timer i døgnet så sig lige til. :O)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend.
Knus:)

Helle Kjul sagde ...

WAUUUW Helle hvor er det flot, så mange lækre detaljer, det kan jeg godt forstå hun blev glad for :)Smukt Smukt.
Fortsat god søndag.

Rika sagde ...

Fabulous piece!

Anonym sagde ...

Wow - hvor er det bare lækkert det kort. 5*.

Charlotte sagde ...

WOW hvor er det smukt! Forstår godt hun blev glad for at modtage det.
Virkelig lækkert og super gennemført. :0)

Pia sagde ...

wow Helle Fantastik flot, smukt og så rålækkert dekoreret, supert supert. Tusind tak for tillykke hilsenen.Du må have en dejlig solrig dag
knus Pia

Pia sagde ...

wow Helle Fantastik flot, smukt og så rålækkert dekoreret, supert supert. Tusind tak for tillykke hilsenen.Du må have en dejlig solrig dag
knus Pia

Joan sagde ...

Hvor er det bare imponerende flot, det er jo et helt kunstværk :)

troll13 sagde ...

Utroligt smukt og gennemført, det er virkeligt et helt kunstværk :o)

Lene sagde ...

WOW!!! Lekker!!!!

Scrappegal sagde ...

Nyyyyydelig kort!!!! :D