tirsdag den 17. august 2010

Til Kreativ Dag

I søndags var jeg til Kreativ Dag i Asdal Sognegård. Rigtig hyggeligt igen som det plejer. Jeg har ikke scrappet rigtig længe så Heidi tvang mig til at lave et layout. Hun bladrede mine billeder igennem og gav mig et par at vælge mellem. Jeg fik besked på at komme igang flere gange og det var jo nok godt nok. Det her layout er det jeg fik lavet. Jeg er ikke tilfreds men nu får i det alligevel op her, så i kan se jeg haar prøvet ;o)

 


Det er flere uger siden jeg ellers selv har været omkring og se på jeres blogge og sikke meget flot der var at blive inspireret af. Måske får jeg alligevel lavet noget i klubben i aften også.
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Marolle sagde ...

godt at høre lidt fra dig igen, og hvor ser det bare godt ud med de skygger!

Anonym sagde ...

Hvilken super ide med "papirstrimlerne" i forlængelse af skyggerne. Det ser rigtig godt ud.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det fedt dit LO, er vild med måden du trækker skyggen ned på papiret på, dejlige farver.
Vi ses i aften, glæder mig så meget til at komme afsted

Pia sagde ...

wow hvor blev det et flot og stilligt layout flot måde at fremhæve skyggerne

Heidi sagde ...

Jammen med lidt pres gik det jo super ;o) Er vild med dit lo med sagde det jo også mange gange i søndag´s og nej det var ikke bare for du skulle lave noget

Glæder mig som altid til vi ses i aften - og du skal ha lavet endnu et ;)knus

Charlotte sagde ...

Hyggeligt at se et LO fra dig igen.
Herligt med skyggebilledet og de blå striber, som følger disse skygger.
Ser godt ud!

Hellemor sagde ...

NEEEJ, hvor er det et fedt Lo, Helle. Det er så godt tænkt med med skyggerne der ligesom forsætter ud af billedet. Jeg er imponeret.

Sarah sagde ...

Det ser ssuper ud med de skygger og papir striberne, Rigtig god ide.

HAv en god dag.

Karina Beck sagde ...

Flot layout. Godt, at Heidi kan hive dig i ørene.
Håber, at du har det godt.
Stort knus Karina