fredag den 19. marts 2010

Nogen er kreative

 

Nogen er kreative hjemme hos os. Det er bare ikke mig. Jeg har ligget i sengen fra lørdag til tirsdag og endda været væk fra arbejde. Det ligner ikke mig. Anyway... så står den stadig på job, job og ekstra job her, men Frida får dog scrappet hver dag.Hun har fået sine egne mapper med de ting hun bare kan bruge af og hun EEELSKER det. Det er jo ikke overraskende at hun godt kan lide det hendes mor elsker og måske er lidt scrappeskadet. Det overraskende er at hun i modsætning til mig rydder op og pakker systematisk sammen hver gang hun er færdig. Meget mærkeligt. Dem der kender mig godt, ved det ikk er min stærke side, for at sige det mildt. Mon det er mit barn? Hvis det er noget genetisk er det helt klart sprunget en generation over.
Posted by Picasa

12 kommentarer:

Heidi sagde ...

ha ha ha ha hvor er du sjov - nejjjjjjjj der er da noget helt galt.. ryde op hmm.... hun må være adopteret ;o))))) Håber lige pludselig du får tiden igen til at scrappe, savner en hellllllll scrap dag sammen med dig ---- måske vi skulle få undersøgt det der tid man måske kunne købe ;o) Knus

Grete sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud, kender godt det med at børn bliver miljø skadet, mit barnebarn på 6 elsker også at scrappe, og hvorfor mon, hendes mor er også scrapper.

Made By Dorthe sagde ...

Sikke et fedt billede, det er så fedt at se når børn bliver grebet af det kreative. Min niece har også været i gang hjemme hos mig, og jeg skal vist lige have lavet en kasse med hendes egen materialer. Synes nu ikke hun var så godt til det med oprydningen... ;-)
Måske du er heldig at Frida fortsætter oprydningen af dine materialer? ;-)
Håber at du er ved at være frisk igen, hav en rigtig god weekend.

Karina Beck sagde ...

Hun må virkelig holde af sine mapper, hvis hun rydder op efter sig hver gang! Det kender jeg ikke mange børn der gør frivilligt.
God weekend til jer og god bedring.

Trine sagde ...

Sikke et dejligt billede! Åh, det er skønt og se når de udfolder sig kreativt. Hver uge kan jeg inspirere andre folks børn (og nogle gange lykkes det faktisk) udi kreative foretagender. Men hvor må det være skønt at se ens egne.

Jeg ved at min mor altid har elsket at vi kunne sidde og lave noget sammen. Men ingen af os har din datters disciplin *s*
Lad os håbe den holder OG som Dorthe skriver måske kan du bruge det ti ldin fordel når du skal omskrukturere (læs: rydte op) engang!


God weekend
Trine

Helle Kjul sagde ...

Hvor er Frida en dygtig scrapper at hun har så meget styr på sine ting, hvad skal det ikke ende med :)
Håber at du er blevet frisk igen, og at dine job ikke tager alt din tid...

Karina Beck sagde ...

Hej igen ; )
Ja stjernerne er lavet med almindeligt sort karton.
Rigtig god weekend.

Gitte sagde ...

Ha ha ha hvor er du skøn...:O)Tror du hun er blevet forbyttet??*fnis*. *gg* Måske man skulle følge Fridas gode eksempel og rydder op efter sig. Jeg synes nemlig hvergang der dukker "nye" scrapting frem i bunkerne...*gg* Ja nu kan jeg jo kun tale for mig selv...;O)
Hvor er det bare et kanon god billede af hende. Hun ser meget koncentreret ud. :)
Tror jeg vil lave en mappe til min niece og min nevø, for de skal også altid forbi mit scrapbord. Så behøver de jo ikke og spørge om lov når de skal lave noget. :) Pas nu godt på dig selv, søde.:)
Forsat rigtig god weekend.
Knus

Hellemor sagde ...

Nej hvor er Frida bare dejligt. Skønt at se et kreativt barn. God ide med hendes ejet scrapsager. Kunne du ikke overtale Frida til, at vi fik lov at se hvad hun har lavet. Det der med oprydning efter sig kan jo have sprunget en enkelt generation over :0).

God weekend.

BellaMio sagde ...

Skønt billeder af din kreative datter!! Dejligt at hun er så ordentligt.., håber at det varer ved, syntes det forsvinder lidt.., efterhånden som de bliver ældre..:) Nyd det!! God weekend!!

Mette W. Sørensen sagde ...

Åhh det kan jeg li at høre :-) hun må gerne komme og scrappe sammen med mig, så kan Astrid komme ud til dig :-)
Måske jeg også skulle lave sådanne en kasse til Astrid, det vil hun helt sikkert synes om.

Sanne sagde ...

Dit talent går i arv kan jeg se - glæder mig til din datter blogger! Pas nu på dig selv med alt det arbejde ;0)