torsdag den 25. marts 2010

Hvad man ikke må finde sig i...

 

Det her billede ville jeg lige scrappe, men så var der ikke mere farve i den lille printer. Hmm... må finde nogle gamle billeder i stedet.

Jeg skulle også have haft printet et af mig selv til kursus i aften, men det går jo heller ikke. Måske jeg er heldig Heidi lige har et af mig.

Vi har nu to hvalpe tilbage. Denne er den ene af dem. De bliver alle sødere og sødere. Mon jeg ender med at beholde 3 ;o)til at kysse på
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Pia sagde ...

Sikke et guld billede!
Jeg ville også beholde dem alle :-)

Heidi sagde ...

Ha ha ha altså hende kysse prinsessen - vil snart give Frida ret - find en selv at kysse på ;O))))

Glæder mig til vi ses knus

Karina Beck sagde ...

Godt det ikke er mig der skal vælge! Dejligt billed. Jeg glæder mig til at se det scrappet.

Sanne sagde ...

Super billed Helle - selvfølgelig skal du da beholde en af hvalpene ;0)

Donna sagde ...

Sikke et dejligt billede, det kan jeg godt forstå skal scrappes ;)

Helle Kjul sagde ...

Hvor er det et yndigt billed så søde de er begge to. Det er det perfekte scrappe billed ;0)

Hellemor sagde ...

Hvilke dejligt billed. Jeg ved ikke hvem der er sødest! Jeg ville slet ikke være i tvivl om hvalpen skulle beholdes. Selvfølgelig skal den det.

Tanja sagde ...

SKØNT billede og hvor er de bare cute sammen... :o)
Jeg ville da også beholde ALLE hvalpene hvis det var mig, men hvis I har plads til dem alle er det jo heller ingen problem...
Scrapknuzz Tanja

Mette W. Sørensen sagde ...

Åhh et godt billede, typisk Cecilie :-)
Ja godt det ikke er mig der skal vælge( har du slet ikke lagt mærke til der mangler en) Jeg tog en med hjem den anden dag for de var da slet ikke til at stå for :-)

Gitte sagde ...

Hm er det ikke en frø man plejer at kysse på!!...;O)
Ej hvor er det billede bare skønt. Se lige hvalpens udtryk, tror den nyder det.:) Kan godt forstå at du skal ha' scrappet det billede.:)
Skønne billeder af hvalpene ude i haven.:)
Åh bare jeg måtte ha' hund, jeg er helt forelsket i den hunderace. De er søde om de er hvalpe eller voksne hunde :)
Du må ha' en rigtig skøn weekend. :)
Knus

Hanne Højmark sagde ...

Ja den er da lige til at kysse på :o) Super billede