mandag den 8. marts 2010

Skattejagt

Pyh så kom jeg endelig gennem denne 60 timers arbejdsuge. Troede aldrig den skulle få ende. Jeg har lavet albummet til Tanya færdig. Håber jeg bliver tilgivet at jeg engang har givet(og fortalt hende om)et masseproduceret kort. Billederne er fra en hyggelig fridag hvor min veninde, Cecilie og Frida lavede skattejagt. Ikke alle billederne er blevet til noget da det var Cecilie der stod for det hele. Ungerne elsker hende alle sammen. Nu bor hun så langt væk i Oksbøl, 5 timer her fra. Skønt at hun finder tid til at kigge forbi når hun er her hjemme for ellers ville vi ikke se hende meget og det er også ungerne der savner hende. Jeg er ret sikker på hun bliver glad for albummet selv om det er ret simpelt pyntet for hun husker dagen og Frida har bestemt næsten hele teksten for Cecilie gad ikke. Papiret er det nye Imaginice.
 

 

 

 

Posted by Picasa

12 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Jeg er da helt sikker på hun bliver glad for det:0) Jeg har lige købt det papir også og det er så sødt og med de dejligste farver.
Nu må du nyde en friuge;0)

Mette W. Sørensen sagde ...

Det er da blevet så godt:-) og synes kun det kunne være Frida der kunne fortælle oplevelsen på billedet,så er det jo hendes tanker og følelser der kommer på.
Er sikker på Tanya bliver glad for det....:-)

Grete sagde ...

Rigtig sødt album, og helt bestemt en dejlig gave. Papiret er bare så cute, dejlige farver her ovenpå en lang og forhåbentlig snart forsvunden vinter.
Rigtig god uge til dig.

Hellemor sagde ...

Oh, la la. Hvor er det et dejligt album. Tænk at få det foræret. - WAU. Det kan hun kun blive glad. Det er nogle dejlige papirer du har brugt og så forskellige og du karæver bestemt ikke mere pynt.

Benita sagde ...

Hvor er det dog en dejlig tanke. Jeg er sikker på at hun vil elske det flotte minialbum. Der er ikke noget bedre at få end en hjemmelavet gave lavet med tanke og kærlighed.

Heidi sagde ...

Det er super flot Helle - kan kun blive et hit ;o)

Anette sagde ...

Woooow, så utroooolig flott!!! Nydelige bilder og flotte farger!

Karina Beck sagde ...

Supersødt album.
60 timers arbejdsuge... det burde forbydes.

Helle Kjul sagde ...

Hvor er det blevet super godt, det bliver hun helt sikker glad for. Sikke skønt papir du har brugt, smukt pyntet.
Håber du får slappet lidt af efter sådan en uge.

Marie sagde ...

virkelig et lækkert album, farverne er bare så dejlig friske, at jeg bliver helt i forårshumør :)

Gitte sagde ...

Waoow Helle det album blev bare utrolig flot. Vild med de farver og papir.:) Sikke nogle skønne sommer billeder.:)Jeg er helt sikker på at hun bliver utrolig glad for det album:)
En super god ide at bruge Frida's ord og tanker om den hyggelige dag.:)
Du må forsat ha' en dejlig uge.

Knus

Sanne sagde ...

Hvor er det fint Helle!