fredag den 22. januar 2010

"Klub: Et år af dit liv"

Lige nu deltager jeg i online-kursus "Klub: Et år af dit liv" hvor vi skriver dagbog for 2010. Det er virkelig en udfordring. Faktisk grænseoverskridende for mig. Altså på den gode måde. Jeg har meldt mig til for at bliver udfordret til at skrive om mig selv og blive mere bevidst om at jeg selv skaber min hverdag. Der Mona/Desdemona fra Scrapsisters der holder kurset, så jeg er ret sikker på at lære en del.

Her er et billede af hvad jeg roder med. Mon ikke jeg får samlet det lidt inden februar :o)

 


Jeg er helt vild med muligheden for at lærer sammen med andre og har derfor skrevet en artikel på Scrapsisters. Den kan du se her.

Forresten så blev vi færdige med alle indbydelserne i onsdags. Så er er det gjort. Mangler bare at få skrevet der i. Cecilie har selv bestemt hvordan de skal se ud, så det er noget helt andet end jeg selv ville have valgt. Skægt hun har sin helt egen scrappestil inden hun overhovedet er begyndt. Det påstår hun iøvrigt hårdnakket hun ALDRIG kommer til. Vi får se. Når jeg får dem skrevet og sendt afsted skal jeg nok vise dem.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

BellaMio sagde ...

Det er sørme et spændende projekt, glæder mig til at se den samlet!!
God weekend!!

Karina Beck sagde ...

Det er en fed farvemix med lækre papirer. Jeg glæder mig til at følge den.
Må vi også se indbydelserne? ; )
God weekend.

Hellemor sagde ...

Hvilket stort projekt du har begivet dig ud i. Det er noget spændende papir og nogle dejlige farver du har fundt frem. Glæder mig til at se hvad du får ud af det.

PS. Fin artikel du har lavet for Scrapsisters.

Mette W. Sørensen sagde ...

Det ser da spændende ud det du har gang i der :-)

Uhh glæder mig til at få de indbydelser, og synes bare det er godt hun har sin egen "scrappe" stil og mening, så bestemmer mor jo heller ikke alt, vel... :-)

Gitte sagde ...

Sikke nogle lækre farve du har sat sammen.:)Det lyder som et rigtig godt kursus. Tænker lidt over om jeg skal tilmelde mig.
En rigtig god artikel du har skrevet. :)
Ih jeg glæder mig til at se de indbydelser. :)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend.
Knus

Anonym sagde ...

jeg glæder mig til at se dine færdige bog :)
og ja mona er bare så dygtig.
De hvalpe ser bare så søde ud :o)