tirsdag den 19. januar 2010

Jeg er bare så uheldig

 

I lørdags skulle jeg til Scrappers fødselsdag og vågnede en halv time før vækkeuret skulle ringe, men kunne ikke åbne øjnene. Jeg måtte have Claus til at følge mig til vagtlægen for at finde ud af jeg havde ridset et lille stykke af hornhinden af. Prøv lige at se hvor åndsvag jeg så ud det meste af dagen. For scrap det skulle jeg jo til. Ingebritt var så sød at tage mig med, for jeg kunne ikke se til at kører. Det er anden gang hun redder mig.

Op af dage gik det heldigvis bedre men det tog mig 7 timer om det første kort. Ikke fordi det var et kunstværk, men der blev nok også snakket en del. Jeg lavede to kort i alt men begge til fødselsdage til nogen der kommer her forbi ind i mellem.

Det var på trods at dårlig syn en fantastisk dag med scrap, shoppen og inspiration. Donna havde forberedt nogle skabeloner (så er jeg fri for at tigge om dem senere :o)) De er nok et af mine bedste og billigste investeringer længe. Dem kommer jeg til at bruge meget, er jeg sikker på.

I morgen aften har jeg en date med den store datter der snart skal konfirmeres. Vi skal lave indbydelser.
Posted by Picasa

12 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Total respekt for at du kom afsted til Scrap!
Håber at synes er i orden igen :-)

Pia sagde ...

Loooool - selvfølgelig skulle du til scrap, Helle! Håber at det går bedre med synet!

Karina Beck sagde ...

Hvor er du sej, at du tog afsted alligevel!! Men tænk også hvis du gik glip af noget LOL.
God bedring. Jeg glæder mig til at se dine kort.

Hellemor sagde ...

Hold da op du er en sej kvinde, men hvad gør man ikke for scrap. Jeg håber at det går bedre med synet.

Hellemor sagde ...

UPS. glemte lige at sig at det var et totalt flot kort du har lavet til Karina. De Babuskabånd er SÅ dig.

Betina Olesen sagde ...

Jeg synes bare at det er helt iorden, både at du tog afsted og og at der blev tage billede af dig ;-) det er da for godt ...LOL

Anette sagde ...

Auda!! Håper det går bedre nå! God bedring!

Anonym sagde ...

ej da, hvor ubehageligt, håber du har det bedre med øjnene idag :)

Mette W. Sørensen sagde ...

Ja det så godt nok lidt sjovt ud, men sådan føles det jo nok ikke :-) Håber det går bedre med dig nu

Sanne sagde ...

stakkels dig - hvordan går det med hvalpene????

Gitte sagde ...

Åh nej din stakkels. Men det er sejt at du tog afsted. Hi hi du er s.. en ægte scrapper.:)
Håber det går bedre med synet.:)
Rigtig god bedring :)
Håber I 2 får en rigtig hyggelig aften med at lave indbydelser. :)
Forsat rigtig dejlig uge.
Knus

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Åh nej! Jeg håber, at du får det godt igen i en fart.