onsdag den 30. december 2009

Nemt begejstret

Jeg bliver så nemt begejstret. Det er jo egentlig meget rart og jeg ved jo godt nogen engang imellem synes det er lidt irriterende eller underligt. Anyway... så har jeg fået lidt tid til at lege i dag, og nogle af de ting jeg opdagede jeg blev begejstret over igen og igen (smiler selv lidt af det)var helt klart favoritprodukterne, glue dots i dispencer og min tapegun. Det har de været længe. Bliver glad hver gang jeg tager dem i hånden. I får da lige et billede.
 

Posted by Picasa

8 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Ja Tapegun er da overhovedet ikke til at undvære! Jeg har haft min i 4 år og jeg bruger den HVER gang jeg laver noget. Jeg bruger dog også lim og 2 breder af dobb. kl. tape alt efter hvad man lige laver.
Jeg kunne ikke forestille mig liv scrap uden Tapegun:0)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det godt, at der ikke skal mere til hihi.
Tusind tusind tak for det flotte kort. Det var en dejlig overraskelse!!!
Godt nytår til dig også.

Sanne sagde ...

jamen er det ikke bare skønt at kunne begejstres over de små ting....
Ha´ et rigtigt godt nytår Helle. Tak for alle dine besøg på min blog og alle dine søde kommentarer

HenrietteH sagde ...

Dejligt med ting man kan begejstres over.. jeg anede ikke at disse ting fandtes.. se, så blev jeg så klog.. endnu et ønske til scrap-ønskesedlen...

Godt nyt scrap år til dig..

Betina Olesen sagde ...

Vi har jo alle vores yndlingsting, dine ejer jeg dog ikke... men den kunne jo laves til en udfordring,hvor du udfordrede nogn til at vise deres yndlingsting...

Et godt og lykkebringende nytår til dig og dine...

Heidi sagde ...

Jammen det er jo det der er "fantastisk" ved dig - der skal ikke altid så meget til at få dit smil frem ;o)))

Må siger jeg giver dig helt ret med glue - virkelig noget jeg har brugt meget og tape gun er ved at snige sig mere og mere ind hver gang jeg scrapper - du har ret, det går mere hurtigt ;O)

Gitte sagde ...

Ja det er skønt når der ikke skal så meget til at gøre en glad. :)Jeg har det på samme måde med nogle af mine scrapting. Glue-dot er også blevet en farvorit.:o)

Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. Tak for dine søde kommentarer. Glæder mig til at se dig i 2010.:)
Knus

Hellemor sagde ...

Nej, det er så dejligt at når man kan side og smile af små ting og føle sig rigtig glad.

Hvor er det nogle flotte Loér du har lavet i dit forrige indlæg. Det lo med "MODIG" er vild flot. Så god en ide med lågerne og ilden.

Tak for dine søde kommentarer på bloggen og så hyggeligt at mødes til scrap engang i mellem. Jeg får altid nogle gode ideer af dig. Rigtig godt nytår til dig og din familie. Vi ses til scarp i år 2010.
Scraphilsen Helle