søndag den 20. december 2009

Hero Arts Preview Release 2010


I går var jeg med Heidi, til Hero Arts Preview Release 2010, hos Pia fra Kreative fornemmelser. Sikke en fantastisk dag. Egen chauffør og vartet op hele dagen i godt selskab. Vi startede med champagne, som man jo gør til et Release Party. Det havde vi nu egentlig ikke regnet med, men sikken stemning det gav. Vi blev nu ikke fulde ;o) Billedet har jeg venligst lånt af Heidi da jeg ikke havde strøm på kameraet. Jeg fik shoppet et par julegaver og også til mig selv fra mine forældrer. I kan godt glæde jer til sagerne kommer i shoppen for der er sindsygt meget lækkert. Jeg sparer allerede op til 31. januar hvor Pia kommer med butikken til Kreativ Dag.

10 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

det lyder spændende, det glæder vi os til at se :-) ærgeligt jeg ikke nåede at få lagt en ordre ind til igår, men der er næsten ikke længere end jeg selv lige kan køre derned..

Unknown sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt. Det ville jeg gerne have oplevet.
Knus og god søndag aften

Pia sagde ...

Endnu en gang tusind tak for sidst, Helle!

Helle Kjul sagde ...

Nøøj hvor ser det hyggeligt ud, glæder mig til at se hvad i fik lavet..

Grete sagde ...

Kan kun give dig ret, det var en rigtig god dag, tak for god selskab.

Hellemor sagde ...

Hej Helle.
Mange tak for sidst. Det var bare en rigtig hyggelig dag. Dejligt at dele sin lidenskab med så mange søde mennesker.

Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet med dine nye stempler.

Scarppehilsen Helle.

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Der ville jeg også gerne have været.
Det er nogle fede ting hun har og laver.
Rigtig god jul til dig og familien.
Knus Karina

Betina Olesen sagde ...

Ja, jeg læser jo ude i blogland, at det har været en rigtig god dag, med massere af forkælelse osv. og Pias hjem, er jo bare så hyggeligt.

Annitta Vith Jensen sagde ...

Hej Helle! Tak for sidst herfra Tylstrup også. Mon det bliver en vane at mødes nede hos Pia. Man kan da hurtigt vænne sig til sådan en forplejning.
Glædelig Jul og Godt Nytår.

Netti sagde ...

ltså hvis jeg læser flere blogindlæg om Kreative fornemmeler. champange og indkøb så tuder jeg!! Ej pjat..det ser enormt hyggeligt ud :)