tirsdag den 29. december 2009

Cybercrop

Jeg nåede lidt mere til cybercrop. Et par LO´er og det var sådan set derfor jeg deltog. Har nemlig ikke lavet nogle længe. Der nu ikke noget af det jeg er vitterlig tilfreds med men nu sætter jeg det på alligevel.

Det første er jeg glad for billederne. Super at være scrapper for jeg får i det mindste taget billeder af alt. Et par dage før jul var der en bil der brændte på den anden side af gade og jeg stod i vinduet og tog billeder. Egentlig først til Heidis Johan, men billeder er nu ikke det samme som at opleve det. Der var virkelig drama. Min mand var ovre med pulverslukkeren fra hans firmabil og forslukke inden brandbilen kom. Ungerne synes han var FOR SEJ og lavede en "modighedsmedalje" til ham. Det er pynten i nederste hjørne med flammerne som jeg har tyvstjålet. (Der var heldigvis ikke nogen der kom til skade. Familien der var kørende hertil fra Kbh dagen før er kommet sikkert hjem igen og har modtaget mail med alle billedene. Det havde de endda humor til)

På LOét fik jeg leget med tre forskellige stempler af de nye Hero Arts jeg har fået i julegave. Et dots baggrundsstempel, et jurnalingstempel jeg har klippet i der sidder bag flammerne og nogle små fra en stempelsæt med skolemotiver.

 

Det næste er til udfordring hvor jeg skulle bruge,røde nuancer, bling, firkantet opsætning, 3 billeder og bånd. Her var jeg virkelig i problemer men morede mig i det mindste. Rød og pink blev det til.

 

Det sidste kort var til en 50% whitespace udfordring.

 
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Puhh - der var godt nok ild i den bil. Godt ingen kom til skade - og nu har du da fået et rigtig flot layout ud af det - og herligt at far blev kåret efter han var så sej! :0)

Rigtig godt nytår til dig og dine.
Vi "blogges ved" i 2010! :0)

Heidi sagde ...

Hold nu K.. de er blevet super godt ja er vild med begge loér og dit kort og såååååååå skønt at se du har fået lavet noget - bliv endelig ved nu du er kommet igang ;o)

Pia sagde ...

wow så flotte ting du fik lavet

Maribi sagde ...

Forssinket ,men glædelig jul til dig og dine, håber I havde nogle dejlige dage:-)
Super skønne Lo's du har lavet, sikke en helt di mand er:-)
Håber du kommer godt ind i det nye år, glæder mig til at følge din blog i 2010, mon vi ses i det nye år??

Gitte sagde ...

Det er nogle super flotte LO's du fik lavet. Ja han har da helt sikkert fortjent den medalje ungerne har lavet til ham, han er da modig.:)
Dine nytårs kort er skønne. Den lille kalender er bare fin. Den må jeg prøve at finde. :)

Mette W. Sørensen sagde ...

Vild flotte LO's og dejlige farver. HVORFOR vidste jeg ikke du havde bånd med bambuska dukker, hvor har du købt det??? Det er jo skide flot det kort :-)

Rigtig godt nytår søs

Sanne sagde ...

flotte LO´er Helle - er især vild med et med de mange søde babuska dukker.