fredag den 18. september 2009

Stofalbum kursus

Jeg har deltaget på online kursus fra scrapsisters. En fantastisk fornøjelse på alle måder. Underviseren var Mona fra A little birdie told me. Det var hun fantastisk til. Jeg havde jo lige mødt hende på kurset hende og Marie holdt i bording og er bare helt vild med deres tips og triks til forskellige nye scrapmaterialer. Det er helt sikkert ikke sidste minialbum jeg laver. (Er i gang med et mere lige nu) Det er helt sikkert heller ikke mit sidst onlinekursus. Tænk sig man kan lærer noget i nattøj og ligne noget katten har slæbt ind med feber og snot og det hele. Super skønt hold var det også. Jeg har meldt mig til de næste to jeg skal på.

Nå, men her er så resultatet. Frida har hjulpet og selv bestemt det meste af teksten. Billederne er taget da jeg kom for at hente frida efter et par dage på ferie. Jeg fangede dem på en laaaang gåtur over til et nærliggende feriecenter. Mine forældrer bor lige ved Hirtshals fyr og Frida eeelsker fyret. Skønne billeder jeg lige fik knipset. Ikke så tit man lige får øjebliksbilleder af hvad de laver med bedsteforældrene. I vores familie er der endda mange (2 morfar´er fx).
 
Min mor ved lige hvad der er i området af vilde bær, svampe og blomster. Frida er rigtig på opdagelse.
 
Ser de ikke bare ud til at hygge sig for godt? Tror slet ikke de opdager jeg går og tager billeder.
 

 
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Helle det var dog det mest fantastiske mini album!! virkelig virkelig lækkert !! jeg er helt vild med det :) og dejligt med noget rødt! det kunne være jeg også snart skulle scrappe med rød og pink sammen ?

Hellemor sagde ...

Wauu, hvor er det et skøøønt album. Så flotte farver og stoffer og med masser af flotte detaljer. De gennemgående blålige cirkler med steene er søde.
Besteforældrene og Frida se ud til at nyde hinandens selskab.

Tanja sagde ...

WAUW WAUW hvor er det bare KANON flot album....
Hold da op nogle fede billeder og en masse skønne detaljer du/I har fået med... :o)
Det er bare SÅ lækre farver og det hele går op i en højere enhed...
God weekend..
Scrapknuzz Tanja

Gitte sagde ...

Waow Helle hvor er det album bare total lækkert. Lækre farver og detaljer.
Ja det ser rigtig nok ud til at hun ikke har opdaget at du er der.:)

Dit "vovse"-albumet er altså også bare for lækkert. Super detaljer og jeg er vild med farverne.:)
Jeg skal også igang med et mini-album fra ferien. Så jeg tror lige jeg vil "kigge" lidt mere i dit album. Ærgeligt at jeg kun kan cyber kigge.:)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Knus

Ditte sagde ...

MUMS for et "lækker lækker" album. Teach me tiger, wauu wauu wauu wauu (syng bare med)Knus og forsat god weekend

BellaMio sagde ...

Fantastisk album, så fyldt med skønne og sjove detaljer!!

Vibeke sagde ...

Så flott dette ble!!!:) Likte fargene dine!! Lekkert:)