lørdag den 12. september 2009

Regnbuepigernes Freestyle kursus

Jeg havde meldt mig til Scapsisters Sensommercrop alene for at komme til Regnbuepigernes freestyle minialbumkursus. Heldigvis fik jeg selskab i bilen og til croppet af Helle Skatter og Sofie. Helle tog også kurset og det var virkelig en fornøjelse. Lækkert kit og nye tips til materialer og en helt anden måde at scrappe på. Et virkelig godt kursus. Jeg lavede et med billeder af mine hvalpe (sikke en overraskelse.)

Her hjemme har vi ligget syge og er blevet tjekket for H1N1 på grund af manden og job. Det var nu ikke noget af det grimme og vi er også blevet helt friske igen.

Claus er i Rom med hans forældre, så jeg har hygget mig om aftenen med at deltage i Monas stofkursus online på scrapsisters. En absolut fornøjelse og så alene hjemme. Det kan ikke blive bedre ;o) Jeg skal lige have lært mig det tekniske med billeder og gallerier. Hvor svært kan det være??? Grrr...
 

 
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Heidi sagde ...

det er bare SÅ flot og fedt - love it og igen total misundelig over i var til crop. Men jo godt i fik så mange lækker fif med hjem og vil dele med mig ;o)

Fortsat rigtig god lørdag - næste scrap projekt er det billeder af køkken mm. ;o))))

Helle Sahl sagde ...

Hi hi, fandme nej!

Karina Beck sagde ...

Hvor blev dit freescrap album lækkert. Fede detaljer og selvfølgelig et dejligt emne.
Nu må jeg også snart igang med mit ! ; )
Fortsat god weekend ; )

Hellemor sagde ...

Wau et flot album. Sikke et arbejde. Jeg tror nok at jeg ville opgivet op forhånd. Det må kræve en engels tålmodighed.

God søndag.

Netti sagde ...

Helle White space er når der er meget plads på layoutet som der er tomt.

Netti sagde ...

Vil det sige at du ikke kom til crop for at være sammen med mig??! Chok...ej pjat :) Superflot album du har lavet. Det ser virkelig lækkert ud.

Sanne sagde ...

Flot projekt Helle. Jeg kan se du har brugt dine dejlige hvalpe-billeder ;-)
Hilsen Sanne

Pia sagde ...

Så flot - og jeg har jo haft fornøjelsen at se den IRL. De er altså for cute de hvalpe - lækkert minde af have.
p.s. tak for sidst...

Anonym sagde ...

dejligt du var med til kurset :)
og sikke et fedt album du har lavet!! så mange fine og lækre detaljer, wauw!