fredag den 18. september 2009

 

 
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super flot og skønt album.
Dejlige farver og skøn ide med brugen af stof.

Karina Beck sagde ...

Wauw hvor er det et lækkert album Helle. Dejlige farver og detaljer. Nu bliver jeg helt misundelig over at jeg ikke også har tilmeldt mig. Men jeg synes at der er tusind projekter for øjeblikket...
Jeg har købt Monas Vintage kit som jeg skal i gang med på et tidspunkt. Ved du hvor man kan købe noget fritid på flaske ; )
God weekend.
Knus

Mette W. Sørensen sagde ...

Så lige albummet hos far og Ulla igår, super flot, synes bare der var så mange skønne detaljer med knapperne.. og dejlige farver :-)

Mona sagde ...

Tak for de søde ord, Helle!!! Og hold da helt ferie, et fedt album du har lavet!!!!! Og billederne er skønne!!

Godt gået, min ven - du ender sku nok med at være minialbumfan...;-)

Knus
Mona