mandag den 30. marts 2009

Lige den rigtige gave

 
Jeg har fået den nye serie fra Sassafras Lass i gave. Da jeg lavede dette layout, havde jeg lige fået blomster af manden og jeg stod lidt for mig selv og tænkte at det, da er noget helt specielt at have nogen omkring sig, der kender én så godt at de ved hvor meget den rigtige gave betyder. (Det var ikke blomsterne ha ha ( ikke fordi jeg ikke var glad for dem)) Jeg eeelsker det papir. Tusind tak Heidi.

Layoutet er fra i torsdags, hvor vi har hyggescrap i Frederikshavn. Vi har lavet en lille konkurrence ud af udfordringen fra gang til gang. Det kan jeg godt lide. Udfordringen gik enkelt ud på, at vi skulle bruge filt og sy på layoutet. Betina vandt og fik næsten alle stemmerne, selv om det var det første scrap hun havde scrappet der hjemme. Ret sjovt synes jeg. Måske laver hun mere så....
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert LO. Det er da dejligt, at der er en der kender dig så godt, at de kan købe sådan en lækker gave til dig.

Heidi sagde ...

altså såm søde ord ;o)))) jammen er der en der altid tænker på andre med gaver ja så er det da dig ;o)
Dit lo er så super - ser så fedt ud med de sygninger du har lavet, det er jeg noget vild med ;o)
Glæder mig til vi ses i morgen


ps. det er altså Betina hun hedder gggg

Sarah sagde ...

Super flot LO - rigtig mange fine detaljer.

(Favvis)Maria sagde ...

Cool LO!

Mona sagde ...

Ihh - det er er et skønt LO!!!! Jeg er selv sassafan og forstår til fulde din glæde over at nogen ved du er det og forære dig det!!

Jeg er glad for at artiklerne inspirerede dig!!

God påske!

Mona

Karina Beck sagde ...

Hej Helle. Ja, dragen er farvet med copics..
Solen er desværre ikke brudt igennem her endnu, men det håber jeg at den gør, for det var da skønt i går.
Det lyder "farligt" med det ishus ; ) : )
Rigtig god søndag til dig.
Knus

Gitte sagde ...

Ih et skønt LO. Jeg er vild med opsætningen i LO'et. Ja det papir er bare mums.;)Sikken en dejlig gave at få.:)
Du må ha' en rigtig dejlig påske.
Knus

troll13 sagde ...

Wow et lækkert LO, både opsætningen og detaljer, og så er det noget skønt papir.

Vibeke sagde ...

Nydelig LO!!! De arkene er såååå flotte!!:)

BellaMio sagde ...

Dejlig gave!!! Det er et rigtigt flot og farverigt LO!! God påske!!